اخبار داغ

رییس اداره سنجش آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد:

آغاز ثبت ‌‎نام شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی اصفهان

آغاز ثبت ‌‎نام شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی اصفهان
رییس اداره سنجش آموزش و پرورش استان اصفهان از آغاز ثبت ‌‎نام شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی اصفهان و دبیرستان‌های فرهنگ برای سال تحصیلی ۹۴-۹۳ خبر داد و گفت: دانش آموزان علاقمند به شرکت در آزمون میتوانند از امروز؛ سی فرودین ماه به سابت sanjesh.isfedu.ir مراجعه کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از صاحب نیوز، محسن کمالی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی ویژه دوره اول و دوم متوسطه و آزمون دبیرستان‌های فرهنگ ویژه دوره دوم متوسطه برگزار می گردد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا , صاحب نیوز,

وی آخرین مهلت زمانی برای ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی و دبیرستان‌های فرهنگ را ۱۵ اردیبهشت ماه اعلام کرد و گفت: این آزمون در سطح استان اصفهان و در تمامی شهرستان‎ها برگزار می‌گردد.

,

رییس اداره سنجش آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: دانش آموزان علاقمند به ثبت نام در این آزمون می توانند در مهلت زمانی اعلام شده به سایت sanjesh.isfedu.ir مراجعه و به صورت اینترنی نام نویسی کنند.

, اصفهان,

کمالی همچنین زمان برگزاری آزمون را ساعت ۹ صبح روز جمعه ۲۳ خردادماه اعلام کرد.

,

وی با بیان این که نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی و دبیرستان‌های فرهنگ نیمه اول تیرماه اعلام خواهد شد، خاطرنشان کرد: دفتر چه راهنمای ثبت نام وشرکت در آزمون(مراحل آزمون از قبیل،پرداخت وجه،دریافت کارت ورود به جلسه ،اعلام نتایج و…) از امروز و از طریق سایت مذکور قابل دریافت می‌باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه