اخبار داغ

انشاءالله برگردد و تیم را قهرمان لیگ کند

انشاءالله برگردد و تیم را قهرمان لیگ کند
هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی از شرایط این تیم ناراحت است و عنوان می کند بعید است سال آینده هم در تبریز بماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانامیثم بائو د درباره شرایط تیمش در فصل گذشته عنوان کرد: ما در فصلی که گذشت، فراز و نشیب زیادی داشتیم. توانستیم با بازی های خوب به صدر جدول برسیم اما ناگهان شرایطی پیش آمد که پایین آمدیم. با وجود کسب قهرمانی جام حذفی اما شرایط برایمان نشد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی ادامه داد: من اوایل فصل به عنوان یار ثابت بازی می کردم اما یکدفعه محروم و جریمه ام کردند و بعد از آن هم دیگر بازی نکردم تا اولیویرا آمد. با حضور تونی بیشتر بازی کردم اما آنطور که شایسته اش بودم، مورد استفاده قرار نگرفتم. حق من این نبود که نیمکت نشین باشم اما چون حرفه ای هستم تا آخرین روز تمرین کردم و حالا هم این کار را می کنم تا بازی آخر هم بگذرد.

,

هافبک تراکتورسازی درباره اینکه جلالی گفته اگر در تراکتورسازی می ماند، هم در لیگ قهرمان می شد و هم در آسیا صعود می کرد، تاکید کرد: امکان نداشت اینطور شود. وقتی یک تیم صدر جدول است و به رده هفتم سقوط می کند دیگر آن تیم قهرمان نمی شود. انشاءالله جلالی دوباره بیاید و هم در لیگ تیم را قهرمان کند و هم در آسیا بتواند باعث صعود تراکتورسازی شود.

,

بائو افزود: مطمئن باشید جام حذفی برای مردم تراکتورسازی بود. اگر هر مربی بالای سر تیم بود قهرمان حذفی می شدیم. حتی اگر باغ آبادی هم سرمربی می ماند قهرمان می شدیم و نمی توان گفت با فلان مربی قهرمانی به دست آمد.

,

وی درباره اینکه تونی اولیویرا در فیس بوکش اعلام کرده بازی با لخویا آخرین بازی است که روی نیمکت تراکتورسازی می نشیند، گفت: با تجربه ای که من دارم و حرفهایی که از اولیویرا خواندم فکر نمی کنم او برود. او دوست دارد در تبریز بماند و قطعا این حرف سیاست کاری اش است.

,

بائو درباره شرایط درون باشگاهی خاطرنشان کرد: نمی دانم چه بگویم. من فقط 50 درصد از قراردادم را گرفته ام و پول همه مانده است. روی بازیکنان اسم میلیاردی می گذارند اما نمی دانند که یک فوتبالیست سالیانه 300، 400 میلیون هم به زور می گیرد. الان من از پرسپولیس، استقلال، راه آهن و... طلب دارم و هیچ کس نیست که پولم را بدهد.

,

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در تراکتورسازی می ماند، بیان کرد: بعید است بمانم. مشکلاتی دارم که باید به تهران بیایم. امیدوارم شرایط طوری پیش برود که بتوانم فوتبالم را در تهران ادامه دهم.

,

بائو در پایان اضافه کرد: بازی با لخویا برای ما مهم نیست. اینکه بگوییم مهم است دروغ گفته ایم چون این کسابقه تشریفاتی است و وقتی داخل زمین می روی نمی توانی مثل یک بازی مهم به آن نگاه کنی.

,

 

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه