اخبار داغ

سوء مدیریت در شهرداری باعث ضرب و شتم مسئول اجرائیات شد

سوء مدیریت در شهرداری باعث ضرب و شتم مسئول اجرائیات شد
روز گذشته تصاویری در شبکه های اجتماعی درخصوص ضرب و شتم شدید سید سامان سیدی مسئول اجرائیات شهرداری منطقه یک اهواز منتشر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  اهوازنوین: روز گذشته تصاویری در شبکه های اجتماعی درخصوص ضرب و شتم شدید سید سامان سیدی مسئول اجرائیات شهرداری منطقه یک اهواز منتشر شد. میزان جراحات به گونه ای بود که لحظاتی بعد شایعه فوت این فرد نیز از سوی همین شبکه های اجتماعی مخابره شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اهوازنوین,

برای یافتن صحت و سقم حادثه با چند تن از مسئولان شهرداری تماس گرفته شد اما هرکدام به بهانه جلسه و یا عدم اطلاع از ارائه پاسخ صحیح طفره رفتند.

,

فرزین حاتمی روابط عمومی شهرداری اهواز درخصوص جزئیات این حادثه به اهوازنوین گفت: سید سامان سیدی چند روز گذشته ساعت یازده و نیم شب و در هنگام بازگشت به خانه در خیابان کارگر شرقی مورد حمله شش نفر از اراذل و اوباش قرار می گیرد که این افراد با خودروی بدون پلاک و پوشاندن چهره های خود دست به این اقدام زدند.

,

وی ادامه داد: مسئول اجرائیات شهرداری منطقه یک اهواز در بیمارستان آریای اهواز مورد عمل جراحی قرار گرفت و هم اکنون پس از ترخیص مراحل درمانی خود را سپری می کند.

,

این حادثه درحالی اتفاق افتاد که پیش از این به علت نوع برخورد مأموران اجرائیات با دستفروشان، بارها از سوی کارشناسان و برخی مسئولان درخصوص عواقب چنین رفتارهایی تذکراتی داده شده بود.

,

برخورد مستقیم و قهری مأموران اجرائیات پیش از این نیز باعث بروز حوادثی تلخ شده بود از همین رو انتظار می رفت با مدیریتی شایسته و برنامه ریزی منسجم تری مانع از چنین اتفاقاتی شوند چراکه اگرچه شغل کادب دستفروشی مسائل عمده ای در رفت و آمد شهروندان، برقراری نظم و امنیت و مشکلات اقتصادی بازاریان ایجاد کرده اما آنان نیز قربانی سیاست های اقتصادی غلط مسئولان و بیکاری گسترده در استان هستند.

,

نکته قابل تأمل آنجاست که در ماه های گذشته چندین حادثه دلخراش مانند فوت بیماران دیالیزی و ضرب و شتم مسئول اجرائیات اتفاق افتاده اما هیچ کدام از آنها تا لحظه منتشر شدن خبر در فضای مجازی از سوی مسئولان مربوطه به اطلاع مردم و رسانه ها نرسیده اند که بنظر می رسد یکی از وظایف بزرگ روابط عمومی ها نیز همین ارائه مطالب صحیح و به موقع است ضمن آنکه معاونت خدمات شهری نیز از پاسخگویی به رسانه ها و تنویر اذهان عمومی طفره رفته و خبرنگاران را به روابط عمومی سوق می دهد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه