اخبار داغ

زوج سارق به دام پلیس افتادند

زوج سارق به دام پلیس افتادند
رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری زن و شوهری خبر داد که به صورت اینترنتی از حساب دیگران سرقت می‌کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا  به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسن محمد رضایی گفت: با دادخواهی فردی مبنی بر اینکه شخص ناشناسی به صورت اینترنتی در چند مرحله مبالغی از حساب بانکی وی برداشت کرده است، رسیدگی به این پرونده در دستور کار قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی افزود: با تحقیقات پلیس مشخص شد که انتقال وجه از حساب شاکی از درگاه بانک‌های مختلف صورت گرفته و تعدادی گوشی موبایل از یکی از استان‌های همجوار خریداری و توسط یک خانم جوان تحویل گرفته شده است.

,

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: با تحقیقات تکمیلی پلیس، متهم اصلی که صاحب یک کافی‌نت بوده است در یکی از محلات شهر قم شناسایی و دستگیر شد.

,

وی خاطر نشان کرد: متهم با مشاهده مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود و عنوان کرد با نصب نرم افزار سرقت، اطلاعات افرادی که به کافی نت وی مراجعه می‌کردند در دسترس وی قرار می‌گرفت و پس از گذشت مدتی به طوریکه به وی شک نکنند، حساب آنها را خالی می‌کرده است.

,

محمدرضایی اظهار داشت: متهم در ادامه اعترافات خود اظهار داشته که پس از برداشت وجوه، با کارت ملی یکی از مشتریان که در کافی‌نت جا مانده بود تعدادی سیم کارت و گوشی موبایل خریده است اما به علت اینکه فروشگاه مجهز به دوربین مدار بسته بوده، همسرش را برای تحویل گرفتن آنها به فروشگاه فرستاده و او نیز با نام و آدرس جعلی آنها را تحویل گرفته و خارج شده است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه