اخبار داغ

مدیر کل سازمان تبلیغات استان مرکزی:

فرهنگ رضوی بهترین الگو برای امت اسلامی/ روی ظرفیت های قرآنی شهرستان فراهان سرمایه گذاری می کنیم

فرهنگ رضوی بهترین الگو برای امت اسلامی/ روی ظرفیت های قرآنی شهرستان فراهان سرمایه گذاری می کنیم
مدیر کل سازمان تبلیغات استان مرکزی گفت: فرهنگ و سیره رضوی می‌تواند بهترین الگو برای امت اسلامی باشد و اصول امام رضا(ع) به عنوان سبک زندگی رضوی مقتضای زمانی نداشته و در هر زمان و دوره‌ای کاربرد خاص خودش را دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فراهان خبر؛ حجت الاسلام صفر قربانپور، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی با فرماندار فراهان دیدار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر, فراهان خبر,

قربانپور، مدیر کل سازمان تبلیغات فراهان در این دیدار با اشاره به ترویج فرهنگ دینی گفت: فرهنگ خمیر مایه و اصل و اساس جامعه اسلامی بوده و همه چیز باید ذیل آن قرار گیرد که باید در این راستا باید با قوت برای توسعه فرهنگی وارد کار شویم.

,

وی با اشاره به این که برنامه‌های دشمنان دین برای نابودی کامل ارزش‌های دینی و فرزندان این مرز و بوم است، افزود: متأسفانه امروز شبکه های ماهواره ای به صورت شبانه روزی در حال ساخت برنامه های خانمان سوز هستند که از بین بردن هویت دینی نسل جوان را نشانه گرفته اند.

,

قربانپور اظهار کرد: با توجه به تلاش های نظام سلطه در زدودن هویت دینی نسل جوان کشورمان، اما شاهدیم نسل جوان و انقلابی کشورمان همچنان در مسیر آرمان ها و ارزش های انقلاب حضور دارند.

,

مدیر کل سازمان تبلیغات استان مرکزی اظهار کرد: اگر معارف قرآنی به خوبی در میان جوانان ما نهادینه شود، نقشه های شوم و مذبوحانه نظام سلطه به هیچ عنوان کارساز نخواهد بود.

,

وی گسترش فرهنگ دینی و انقلابی برای مقابله با هجمه‌های گسترده غرب در جامعه ضروری برشمارد و گفت: فرهنگ دینی در جامعه اسلامی باید آنچنان دارای قوت باشد تا در شرایط سخت و بحرانی بتواند دغدغه‌های دلسوزان نظام را برطرف سازد.

,

قربانپور با اشاره به فرهنگ رضوی در ارتقای باورهای دینی جوانان افزود: فرهنگ و سیره رضوی می‌تواند بهترین الگو برای امت اسلامی باشد، ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ و سیره رضوی تحول در همه ابعاد را به دنبال دارد و اصول امام رضا(ع) به عنوان سبک زندگی رضوی مقتضای زمانی نداشته و در هر زمان و دوره‌ای کاربرد خاص خودش را دارد.

,

سعید فائض پور، فرماندار فراهان با اشاره به فعالیت های قرآنی در شهرستان فراهان گفت: دستگاه های اجرایی شهرستان در راستای گرایش نوجوانان و جوانان به سمت قرآن اهتمام می ورزند چرا که خیر دنیا و آخرت انسان در روی آوردن به قرآن است.

,

وی افزود: ما لازم می دانیم که بر روی ظرفیت‌های قرآنی شهرستان‌ها سرمایه‌گذاری کنیم تا بتوانیم شاهد درخشش آن‌ها در سطح کشور باشیم.

,

فائض پور خاطر نشان کرد: برگزاری آزمون های قرآنی از جمله جشنواره گلهای محمدی و فاطمی یک نوع رقابت نیست و برنده شدن در آن مطرح نیست بلکه همین که افراد در این مسابقات قرآن شرکت می کنند، یک توفیق الهی است.

,

, ,

انتهای پیام/ک

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه