اخبار داغ

تصویر نسل جدید آی‌پد لو رفت

تصویر نسل جدید آی‌پد لو رفت
به تازگی تصاویری در اینترنت منتشر شده که ظاهرا مربوط به نسل جدید نمایشگرهای تبلت آی پد شرکت اپل است. این نمایشگر به صورت یکپارچه با کل اجزای آی پد عرضه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از فارس،  این ویژگی موجب می شود تا ضخامت مدل‌های بعدی آی پد باز هم کمتر شود. برخی کارشناسان معتقدند هدف اپل از این طراحی جدید ایجاد فضای بیشتر برای نصب باتری بزرگتر بر روی آی پد است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,


برخی منابع نزدیک به اپل می گویند این مدل جدید طراحی یادآور عرضه نمایشگر جدید رتینا برای رایانه های مک بوک است که باعث کاهش ضخامت آنها نیز شده بود. البته انها معتقدند عرضه نمایشگر آی پد در قالبی یکپارچه با بقیه اجزای این محصول موجب می شود تا تعمیر تبلت یاد شده هم دشوارتر شود. زیرا اگر هر یک از اجزای آی پد خراب شود چاره ای جز تعویض بسیاری دیگر از اجزای جانبی نخواهد بود.

علاوه بر تغییر در طراحی نمایشگر، آی پد جدید مجهز به سیستم شناسایی هویت لمسی نیز هست که قبلا به گوشی آیفون 5 اس اضافه شده بود. در این میان پرسش اصلی این است که آیا آی پد جدید به پردازنده A8 و امکانات جدید دیگری مجهز خواهد شد یا خیر.

,
,
,
,
تصویر جدید نمایشگر آی‌پد لو رفت
, تصویر جدید نمایشگر آی‌پد لو رفت,


نسل فعلی آی پد موسوم به iPad Air در نوامبر سال 2013 عرضه شد و انتظار می رود نسل جدید آن از نوامبر سال 2014 در دسترس علاقمندان قرار بگیرد.

,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه