اخبار داغ

گزارش تمرین استقلال؛ قهر ساموئل و ناراحتی بازیکنان

گزارش تمرین استقلال؛ قهر ساموئل و ناراحتی بازیکنان
تمرین تیم فوتبال استقلال در غیاب ملی‌پوشان و هشت بازیکن دیگر این تیم برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانااولین تمرین تیم استقلال بعد از بازگشت از کشور عربستان از ساعت 17 و 30 دقیقه امروز در حالی برگزار شد که تعداد زیادی از بازیکنان این تیم به ورزشگاه آزادی نیامدند و آبی‌پوشان با حضور بازیکنان جوان خود تعدادشان به 12 الی 13 نفر می‌رسید. سیدمهدی رحمتی، ساموئل، کبه، غلام‌نژاد، نظری، جمشیدیان و نیکبخت بازیکنانی بودند که در تمرین امروز استقلال حضور نداشتد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,
 
,
*احمد جمشیدیان و مجید غلامنژاد به دلیل آسیب‌دیدگی در تمرین امروز حاضر نبودند البته قرار است فردا از جمشیدیان تست گرفته شود تا برای دیدار روز چهارشنبه وضعیت او مشخص شود اما وضعیت مهدی نظری، علیرضا نیکبخت واحدی، ساموئل، کبه و سیاوش اکبرپور مشخص نبود و غیبت این بازیکنان در تمرین غیرموجه محسوب می‌شد. چهار بازیکن ملی‌پوش استقلال هم ساعت 16 تهران را به مقصد آفریقای جنوبی ترک کردند.
,
 
,
*محور اصلی صحبت‌های بازیکنان استقلال انتشار قرارداد اعضای این تیم بود خیلی از بازیکنان در تمرین امروز ناراحت بودند و مدعی شدند در حق آنها اجحاف شده است. پژمان نوری با ناراحتی می‌گفت 20درصد پول گرفته‌ام، 20درصد هم باید مالیات بدهم. فصل هم تمام شده هیچ چیزی نگرفتیم ولی طوری عنوان می‌کنند انگار پیش پیش همه پولمان را گرفته‌ایم. نوش جان آنهایی که پولشان را گرفتند. محمد قاضی هم هنگامی که قصد ورود به زمین چهار را داشت،‌ گفت: این همه از قراردادها گفتند و نوشتند حالا هم بنویسیدکه پولهایمان را نگرفته‌ایم و چه کار باید بکنیم. تعداد از بازیکنان هم معتقد بودند در این قراردادها و در رقم دریافتی آنها چک‌هایی هم که به بازیکنان ارائه شده و هنوز پول نشده محاسبه گردیده است که این موضوع درست نیست.
,
 
,
*با غیبت سیدمهدی رحمتی و تعداد زیادی از بازیکنان ملی‌پوش این تیم احتمال حضور بازیکنان ذخیره در بازی روز چهارشنبه وجود دارد. به احتمال فراوان سید حسین حسینی اولین تجربه آسیایی خود را در دیدار روز چهارشنبه سپری خواهد کرد و به جای رحمتی درون دروازه می‌ایستاد.
,
 
,
*با توجه به اینکه ساموئل، کاروایلو و کبه مشکل مالیاتیشان حل نشده هر سه نفر ممنوع‌الخروج از کشور شده‌اند. کبه و ساموئل امروز با حالت قهر در تمرین شرکت نکردند و تنها کاروایلو به ورزشگاه آزادی آمد و در تمرینات گروهی آبی‌پوشان شرکت کرد.
,
 
,
*امیر قلعه‌نویی امروز باز هم با لباس شخصی در محل تمرین حاضر شد. وی در گوشه‌ای از زمین در کنار منصور پورحیدری و سیروس دین‌محمدی نشسته و تمرین را تماشا کرد. میرشاد ماجدی نیز که به همراه پورحیدری به کمیته انضباطی رفته بود پس از ارائه توضیحات در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی حاضر شد.
,
 
,
*علی لطیفی نیز در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشت و برای دقایقی با سرمربی استقلال صحبت می‌کرد.
,
 
,
*در بخش اول تمرین بازیکنان زیر نظر حاج‌قاسم به گرم کردن بدن‌ها پرداخته و سپس در یک سوم زمین در دو گروه نارنجی و سبز فوتبال درون‌تیمی را انجام دادند. ستار همدانی و ایمان عالمی امروز از نزدیک برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان را زیر نظر داشتند. در اواخر تمرین کاروالیو دچار مصدومیت از ناحیه همسترینگ شد و نتوانست به تمرین ادامه دهد. امیر قلعه نویی بالای سر بازیکن خارجی تیمش رفت و حال او را جویا شد. این بازیکن چون بعد از مصدومیت در گوشه ای از زمین قرار گرفت برخی تصور کردند که او بیهوش شده است اما این طور نبود. با این اتفاق و با توجه به غیبت ملی پوشان استقلال و مشخص نبودن وضعیت جمشیدیان و غیبت ساموئل دردسرهای سرمربی استقلال به دلیل نداشتن بازیکن بیشتر شد.
,
 
,
*حدود 10 نفر از طرفداران استقلال در سکوت کامل نظاره‌گر تمرین بودند و پیرامون انتشار قرارداد بازیکنان صحبت می‌کردند.
,
 
,
*تمرینات تیم استقلال فردا مجدداً پیگیری خواهد شد و آبی‌پوشان با همین نفرات کمی که در اختیار داردند برای دیدار با الریان قطر آماده خواهند شد.
,
 
,
دیدار دو تیم روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/ی
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه