اخبار داغ

تیم ملی 20 شد

تیم ملی 20 شد
: تعداد بازیکنان تیم ملی فوتبال در اردوی آفریقای جنوبی به ۲۰ بازیکن رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا با اضافه شدن 4 بازیکن تیم فوتبال استقلال به اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی تعداد بازیکنان حاضر در اردوی ژوهانسبورگ به 20 نفر رسید.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

تیم ملی فوتبال ایران در ابتدا با 10 بازیکن شامل؛ سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، محمدرضا خلعتبری، مهرداد پولادی، رضا حقیقی، پیام صادقیان، احمد آل‌نعمه، رضا نوروزی، قاسم حدادی‌فر و محمدرضا خانزاده عازم اردوی آفریقا شد و در روزهای آغازین این هفته هم حامد لک،کریم انصاری‌فرد، سوشا مکانی، مهرداد جماعتی و بختیار رحمانی به اردوی تیم ایران ملحق شدند.

,

سرانجام روز گذشته (یکشنبه) پژمان منتظری هم به اردو پیوست و امروز (دوشنبه) با ورود هاشم بیک‌زاده، امیرحسین صادقی، آندارنیک تیموریان و خسرو حیدری تعداد بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی به 20 نفر رسیده است. جواد نکونام و رحمان احمدی 2 هم  بازیکنی هستند که وضعیت سفر آنها به آفریقا به زودی مشخص خواهد شد.

,

با این حال محسن مسلمان به دلیل مصدومیت اردو را از دست داده و وضعیت امید ابراهیمی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شریفی، یعقوب کریمی و احسان حاج‌صفی که همراه با سپاهان به عربستان رفته‌اند هم نامشخص است.

,

البته با اضافه شدن مجید صالح، گروه دستیاران سرمربی تیم ملی فوتبال با مارکار آقاجانیان، دن گاسپار، اسیانو، برونو، میکو و دیه‌گو کامل شد. کارلوس کی‌روش 28 بازیکن را به این اردو دعوت کرده بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه