اخبار داغ

مدیر حج و زیارت استان اصفهان:

پرداخت غرامت اولیه جان‌باختگان منا توسط بیمه ایران/ وعده اعزام به حج از طریق دیگر کشورها امکان‌پذیر نیست

پرداخت غرامت اولیه جان‌باختگان منا توسط بیمه ایران/ وعده اعزام به حج از طریق دیگر کشورها امکان‌پذیر نیست
زاهدی بابیان اینکه غرامت اولیه جان‌باختگان منا توسط بیمه ایران در دو قسط پرداخت‌شده است، گفت: البته غرامت حقوقی و موضوعاتی که باید توسط عربستان سعودی پرداخت شود، از طرف وزارت کشور و دستگاه‌های ذی‌ربط به‌صورت متمرکز پیگیری می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر سازمان حج و زیارت استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار صاحب‌نیوز، در خصوص پیگیری پرداخت غرامت به خانواده ۲۹ نفر از مهاجران الی الله استان اصفهان که سال گذشته در موسم حج و در سرزمین منا جان خود را به واسطه بی کفایتی مسئولان سعودی از دست داده بودند، اظهار کرد: غرامت اولیه این جان‌باختگان توسط بیمه ایران در دو قسط پرداخت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب‌نیوز,

غلامعلی زاهدی ادامه داد: البته غرامت حقوقی و موضوعاتی که باید توسط عربستان سعودی پرداخت شود، از طرف وزارت کشور و دستگاه‌های ذی‌ربط به صورت متمرکز پیگیری می شود.

,

* وعده اعزام به حج از طریق دیگر کشورها امکان‌پذیر نیست

, * وعده اعزام به حج از طریق دیگر کشورها امکان‌پذیر نیست,

رئیس سازمان حج و زیارت استان اصفهان در مورد موضوع مطرح شده پیرامون وعده اعزام به حج از طریق دیگر کشورها و اینکه آیا توسط مردم اصفهان در این رابطه کاری انجام شده یا خیر، گفت: با توجه به اینکه صدور ویزا برای عربستان از طریق درگاه الکترونیکی انجام می گیرد، لذا زائران و متقاضیان هر کشور تنها از داخل کشور خود می توانند اقدام به صدور درخواست ویزا برای عربستان بدهند.

,

وی در ادامه با بیان اینکه به همین واسطه کسی از اصفهان هم نمی تواند از این طریق این عمل را انجام دهد، اظهار کرد: قطع روابط با عربستان هم دلیل دیگری برای  انجام نشدن حج ابراهیمی در سال جاری است.

,

* مراقب کلاهبرداران و شیادان باشید

, * مراقب کلاهبرداران و شیادان باشید,

زاهدی در همین رابطه تأکید کرد: مردم تنها از طریق دفاتر رسمی و سامانه نقل و انتقال سازمان حج و زیارت برای مسائل مربوط به واگذاری فیش‌های عمره و تمتع را پیگیری کنند و مراقب کلاهبرداران و شیادان باشند.

,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه