اخبار داغ

دانا گزارش می دهد:

چرخش منفعت طلبانه سایت های ضد نظام/ از حمایت از تروریست ها تا سکوت معنی دار در برابر اوضاع سوریه

چرخش منفعت طلبانه سایت های ضد نظام/ از حمایت از تروریست ها تا سکوت معنی دار در برابر اوضاع سوریه
سایت های ضد نظام در چرخشی منفعت طلبانه از حمایت تروریست ها دست برداشته و این بار حامی تروریست ها را آمریکا ندانسته و تنها عربستان و برخی کشورهای عربی را حامی تروریست ها نامیده است.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا، اوضاع داخلی سوریه ، کشوری که سالهای سال به عنوان حامی نیروهای مقاومت بر علیه رژیم صهیونیستی، بار مسئولیت اعراب تحت ستم را به دوش می کشید برای کشورهای همسایه اش بیش  از چند تیتر و خبری که در محافل خبری و رسانه ای درج می‌شود دارای اهمیت است .

, شبکه اطلاع رسانی دانا, اوضاع داخلی سوریه ، کشوری که سالهای سال به عنوان حامی نیروهای مقاومت بر علیه رژیم صهیونیستی، بار مسئولیت اعراب تحت ستم را به دوش می کشید برای کشورهای همسایه اش بیش  از چند تیتر و خبری که در محافل خبری و رسانه ای درج می‌شود دارای اهمیت است .,

سرازیر شدن تروریست های اقصی نقاط جهان از اروپا و آسیا گرفته تا آفریقا ،التهاب در منطقه خاورمیانه را که برخی از کارشناسان آن‌را قلب جهان می نامند، بیشتر از قبل کرد؛ اما واکنش برخی رسانه ها و شخصیت های مطرح از جمله آنان که در اوایل تحمیل جنگ داخلی بر سوریه جانب دشمنان بشار اسد را گرفته بودند قابل تامل است.

, اما واکنش برخی رسانه ها و شخصیت های مطرح از جمله آنان که در اوایل تحمیل جنگ داخلی بر سوریه جانب دشمنان بشار اسد را گرفته بودند قابل تامل است.,

رسانه هایی مانند " جرس " ، که از بدو تاسیس و فعالیتش، همواره بر علیه مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی موضع‌گیری نموده است، اقدام به درج خبر با تیترهایی سوال بر انگیز کرد همراه با شعف و شادی خاصی همراه بود که یاد اوری ان خالی از لطف نیست:

, رسانه هایی مانند " جرس " ، که از بدو تاسیس و فعالیتش، همواره بر علیه مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی موضع‌گیری نموده است، اقدام به درج خبر با تیترهایی سوال بر انگیز کرد همراه با شعف و شادی خاصی همراه بود که یاد اوری ان خالی از لطف نیست:,

, , ,

, , ,

 

,

تا جایی این خوش خدمتی به اربابانشان ادامه یافت که با زدن اتهامی همچون استفاده بشار اسد از بمب شیمیایی علیه مخالفان و دستاویز قرار دادن ایران و حزب الله با استناد بر شنود مکالمه این نیروها توسط اطلاعات آلمان، تمام ظرفیتشان علیه محور مقاومت را به کار بسته بودند .

,

, ,

 

,

همچنین پیش از آن نیز با انتشار سخنرانی محمد مرسی که حامی مخالفان سوریه بود در اجلاس غیرمتعدها در تهران با این تیتر که : نظام بشار اسد سرکوبگر است، نهایت خوش خدمتی خود را نشان دادند.

,

, ,

بر اساس گزارش دانا این سایت معاند در ادامه خوش خدمتی های خود به آمریکا این بار با تغییر در برخی مواضع سابق، با درج مطلبی با عنوان پیامدهای سه ساله جنگ داخلی سوریه، با اشاره به حضور تروریست های تکفیری و حمایت های مالی عربستان و قطر، به نوعی دامان اصلی مقصر این اوضاع یعنی آمریکا را از این منجلاب خون، پاک کرده و با بزرگ کردن لکه های ننگ بر دامان اعراب منطقه، خوش خدمتی شان به غرب و مشخصا آمریکا را با وقاحت تمام  ادامه می دهند.

,

همچنین زیرکانه در این مقاله نیز سعی می کند مجددا دفاع مشروع و قانونی بشار اسد و نیروهای تحت امرش از کشور و خاکشان را با گزاره های حقوق بشری غربی بسنجد و همچنان یکی از مقصرین اغتشاشات در سوریه بشار اسد نامیده شود آنچنان که در گذشته نیز این سایت برآن پافشاری داشت.

,

روند دروغ پراکنی این سایت معاند آنجا مشخص می شود که در خلال اخباری از تعداد زندانیان و شکنجه شدگان، برای اثبات مدعایشان از عکس ها و مدارک محکمه پسندی نام می برد که کارشناسان تاییدش می کنند.

,

, ,

, ,

 

,

سوالی که مطرح می شود این است: چگونه است که به راحتی برای تایید شکنجه در زندان‌های اسد و بدست آوردن تعدادی عکس، اوضاع امن و امان است؛ اما برای اضافه کردن تعداد کشته ها ! با سیاه نمایی محض، اوضاع میدانی نامناسب گزارش می شود؟

, سوالی که مطرح می شود این است: چگونه است که به راحتی برای تایید شکنجه در زندان‌های اسد و بدست آوردن تعدادی عکس، اوضاع امن و امان است؛ اما برای اضافه کردن تعداد کشته ها ! با سیاه نمایی محض، اوضاع میدانی نامناسب گزارش می شود؟,

شاید در نگاه اول اشاره به مشکلات پناهندگان جنگ زده، بن‌بست های اقتصادی که جنگ به همراه دارد و تعداد کشته‌ها و مجروحین و همچنین، خطراتی که برای دیگر کشورها شاید بوجود آید، انسان مدارانه باشد؛ اما نگاه منافقانه گزارش نویسان و مدیران این رسانه، آنقدر سخیف و ابلهانه است که باور انسان دوستی این شیادان قطعا قابل فهم نخواهد بود.

,

پس از آغاز این جنگ‌ها اشاره های متعددی از سوی مسئولین ایرانی و خود بشار اسد به کشورها و سردمداران عرب حوزه خلیج فارس داده شد و حتی مقام معظم رهبری در سخنانی مستقیما به غرب و اروپا هشدار دادند که ادامه این آتش افروزی ها را به ضرر آنهاست و بیان نمودند که این جنگ ها به اروپا هم کشیده می شود.

,

هرچند این هشدار ها با بی توجهی با همین رسانه ها و دیگر هم فکران‌شان همراه شد؛ اما اینک که دنیا و دشمنان بشار  اسد و مخالفین سوریه دریافته اند که در براندازی نظامی قانونی که مردم سوریه حامی آن هستند ، عاجزند و به صورت مشخص در جنگ نظامی توان مقابله با نیروهای از جان گذشته بشار اسد را ندارند با پناه بر ژست های حقوق بشری ، و امید به کناره گیری اسد از قدرت ، فتیله حمایت از تروریست ها و تکفیری ها را پایین کشیده اند و در جریانی قرار گرفته اند که اربابشان آمریکا از آنان خواسته است.

,

صد البته که در این بین رفتار دولتمردان آمریکا و حکومت های ایالات متحده آمریکا در همه این سالها که همیشه یک طرف حمایت از تروریست ها بوده اند ، از یاد مردم سوریه و ملت های منطقه نخواهد رفت و در تاریخ ، رفتار منافقانه سایت های معاندی چون جرس و کلمه نیز ماندگار است .

,

انتهای پیام

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه