اخبار داغ

گودرزی:

به بهداد پاداش مدال طلا تعلق می‌گیرد/ برای عابدینی هم پاداش در نظر می‌گیریم/ می دیدم که در کشتی‌گیران ما فشار زیادی وجود دارد

به بهداد پاداش مدال طلا تعلق می‌گیرد/ برای عابدینی هم پاداش در نظر می‌گیریم/ می دیدم که در کشتی‌گیران ما فشار زیادی وجود دارد
وزیر ورزش و جوانان با ابراز امیدواری از موفقیت استقلال در آینده از عملکرد کشتی فرنگی ایران به صورت تلویحی انتقاد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان بعد از حضور در محل تمرین استقلالی‌ها گفت: امروز به تمرین استقلال آمدم تا بازیکنان و کادر فنی این تیم را ببینم. آمادگی آن‌ها بالا بود و ما به هر دو تیم استقلال و پرسپولیس علاقه‌مند هستیم. البته ما به همه تیم‌ها نگاه می‌کنیم و امیدواریم تا فوتبال مملکت پیشرفت کند. اعتقاد داریم اگر استقلال و پرسپولیس تقویت شوند تیم ملی تقویت می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی درباره نتایج استقلال گفت: امیدواریم که نتایج این تیم بهتر شود. مربیان و بازیکنان این تیم تلاش خود را می‌کنند. شما رسانه‌ها هم کمک کنید. مطمئناً با حمایت هواداران وضعیت استقلال بهتر می‌شود. پرسپولیس هم فصل گذشته شرایط مشابهی را داشت ولی به مرور زمان بهتر شد. استقلال هم می‌تواند این وضعیتش را تغییر دهد.

,

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که چه زمانی به تمرین پرسپولیس می رود، اظهار کرد:‌در اولین فرصت به تمرین این تیم هم می‌رویم.

,

او در پاسخ به سوالی درباره نتایج المپیکی ایران گفت: من امیدوارم ورزشکاران ما نتایجی در خور شان خودشان بگیرند. قبلا هم گفته بودم که میانگین مدال گرفتن ما در المپیک یعنی در 15 دوره قبلی 4 مدال بوده است. این واقعیت را بپذیریم که سطح ما این است و ما دچار نوسان هستیم. متاسفانه امروز عاشورزاده مصدوم شد و نتوانست به مرحله بعدی برود ولی در تکواندو امیدوار هستیم. همچنین در کشتی آزاد امیدوار به کسب نتایج خوبی هستیم. در کشتی فرنگی یک مشکل بارز وجود داشت، من می دیدم که در کشتی‌گیران ما فشار زیادی وجود دارد. آن‌ها استراحت کمی داشتند یا فشار خارج از توان خود را تحمل کرده بودند. باید کادر مدیریتی و فنی این تیم به گونه‌ای عمل می کرد که کشتی‌گیران دچار کوفتگی نشوند. من این کوفتگی را در اغلب آن‌ها دیدم. به هر حال اردوهای پرفشار و استراحت کم مشکل‌ساز است. این نوسان مناسب نبود البته کشتی‌گیران تلاش خود را کردند ولی این نتایج به دست آمد.

,

گودرزی در واکنش به این سوال که اگر در ریو بود حتما حرص و جوش بیشتری را می خورد گفت: درون آدم آتش باشد بهتر از بیرون آدم است.

,

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر میکرد کاروان المپیکی این نتایج را به دست آورد، گفت: من قبلا هم گفتم که میانگین مدال‌های ما 4 مدال بوده است. آن موقع به من گفتند تو توقع‌زدایی می کنی یا بدبین هستی. در 15 دوره المپیک که ما حضور داشته‌ایم 60 مدال کسب کرده‌ایم که میانگینش عدد 4 است. در دوره قبلی 12 مدال به دست آوردیم که استثنا بود. اگر 12 تا را از 60 کم کنیم میانگین‌مان عدد 3.5 می‌شود. به هر حال این اندازه ورزش ماست. البته با برنامه‌ریزی و استعدادیابی این وضعیت بهتر می‌شود. قطعا نباید توقع بالاتری داشته باشیم. ورزش ما باید بپذیرد که حد ما این است. از طرفی باید براساس علوم جدید کار کنیم تا تجربه. یعنی مربیان براساس علم و با کمک از تجربه پیشکسوتان و دانشمندان تیمشان را آماده کنند. نباید این‌گونه شود که یک مربی تیم را متعلق به خود بداند و یک دیوار آهنی دورش بکشد تا کسی درباره آن صحبت نکند. امروز این روش جواب نمی‌دهد. این مساله را در کشتی فرنگی مشاهده کردیم.

,

وزیر ورزش و جوانان درباره ناداوری‌های صورت گرفته در وزنه‌برداری بیان کرد: البته فدراسیون وزنه‌برداری یک اشتباه کرد و می‌خواست ما یک نفر را بیرون بیاوریم که مکتوب اعتراض کردیم و آن‌ها هم حرف‌شان را تصحیح کردند. متاسفانه یک ناداوری غیرمنطقی را در آنجا شاهد بودیم. 3 چراغ سفید به ورزشکار ما دادند ولی وتو شد. هیات ژوری می‌تواند تصمیمی را وتو کند ولی باید منطقی این کار را انجام دهد. البته برخی فدراسیون‌ها اجازه نمی‌دهند 4 مدال از 3 مدال‌شان را یک کشور بردارد. ما این مساله را در کشتی هم دیده‌ایم. پیگیری مساله را هم انجام خواهیم داد. متاسفانه روند داوری و مدیریتی جالبی در جهان ورزش حاکم نیست.

,

او در پاسخ به سوالی درباره انتشار رقم قرارداد بازیکنان فوتبال گفت: رسانه‌ها می توانند به ما کمک کنند تا مشکل مبالغ زیاد برخی از فوتبالیست‌ها را حل کنیم. باید اتفاقاتی را رقم بزنیم تا مشکل پیش نیاید. متاسفانه برخی تعهدات انجام نمی‌شود و در نتیجه استقلال و پرسپولیس هرکدام چیزی حدود 60 میلیارد تومان بدهی دارند. این نشان می‌دهد قراردادها منطقی بسته نشده است. بعضا برخی رسانه‌ها به بالارفتن قیمت ها دامن می‌زنند. رسانه‌ها به عنوان روشنگری و مطالبه‌گری مردم می توانند راه را برای اصلاح این امر هموار کنند. الان بخشی از این قیمت‌ها ناشی از مطالبات نامشروع عده‌ای است که با کمک قوه قضاییه برخی از آن‌ها را شناسایی کرده‌ایم و به دنبال برخورد با آن‌ها هستیم.

,

گودرزی در پاسخ به این سوال که چه تیمی قهرمان ایران می شود، گفت:‌ پیش بینی سخت است. من خیلی هم اهل فوتبال نیستم البته به استقلال و پرسپولیس و تیم‌های دیگر مثل تراکتور، سپاهان و فولاد عرق دارم ولی تخصص ندارم. ان‌شاالله همه این تیم ها خوب بازی می کنند و اسباب نشاط مردم را فراهم می‌کنند.

,

وزیر ورزش و جوانان در پایان در پاسخ به این سوال که چرا مدیرعامل استقلال یعنی بهرام افشارزاده از کارش برکنار شد و اینکه چرا رضا افتخاری هنوز سرپرست استقلال است و مدیرعامل نشده گفت: درباره این مساله بعدا صحبت می‌کنیم در ضمن سرپرست یا مدیرعامل خیلی فرق ندارد. آقای افتخاری کارش را انجام می دهد.

,

 

,

منبع: ایسنا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه