اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف سپیدان :

توزیع شکر بانرخ دولتی در سپیدان

توزیع شکر بانرخ دولتی در سپیدان
رئیس اتاق اصناف سپیدان گفت: به منظور تنظیم بازار و تعدیل قیمت، 4 تن شکر با نرخ دولتی در بازار شهرستان توزیع می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از مارگون  بنا بر این گزارش قیمت شکر طی هفته‌ها و روزهای گذشته از 2700 تومان به نزدیکی 4 هزار تومان رسیده است و بازار با کمبود شکر مواجه گردیده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مارگون,

با توجه به اینکه دولت خلاف قولی که برای مشخص کردن قیمت شکر داده بود  در اعلام قیمت در بازار تعلل کرد و تعیین قیمت را به روزهای آینده موکول کرد که در این میان قیمت شکر به هر دلیلی روبه افزایش گذاشت.اکنون که قیمت شکر به نرخ آزاد به نزدیکی کیلویی 4 هزار تومان رسیده است، دولت به توزیع شکر دولتی اقدام نموده است.

,

کاظم شاه حسینی رئیس اتاق اصناف سپیدان در این باره در گفتگویی به خبرنگار ما گفت: به منظور تنظیم بازار و تعدیل قیمت، 4تن شکر با نرخ دولتی و احتساب کرایه حمل با قیمت هر کیلوگرم 2870 تومان در شهرستان سپیدان توزیع می شود.

,

وی با بیان اینکه این شکر در 2 نقطه از سطح شهر اردکان توزیع می شود گفت: صنوف توزیع کننده موظف هستند که به نصب بنر برای اطلاع رسانی مردم اقدام کنند.

,

وی با بیان اینکه برای هر سه و نیم کیلو نیز قیمت 10 هزار تومان تعیین شده است افزود :به منظور تنظیم بازار شکر وتعدیل قیمت شکر دربازار ستاد تنظیم بازار با همکاری مجمع امور صنفی این شهرستان اقدام به توزیع شکر بانرخ دولتی درسطح شهرستان نمودند.

,

وی،اظهارکرد: طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار شهرستان ،صنوف توزیع کننده موظف شدند علاوه برنصب بنر اطلاع رسانی درمحل مناسب لیست توزیع شکر را جهت انجام نظارت به مدیریت جهادکشاورزی شهرستان تحویل دهند.

,

رئیس اتاق اصناف شهرستان سپیدان گفت: با توجه به افزایش غیر متعارف قیمت شکر در بازار و ضرورت عرضه فوری این کالا هر گونه نگهداری عمده شکر در وضعیت کنونی و امتناع از عرضه آن به بازار مصرف مصداق احتکار بوده و با افراد متخلف برابر قانون برخورد اشد صورت می گیرد.                   

,

 وی گفت: برابر تصمیم گرفته شده در جلسه اخیر کمیسیون تنظیم بازار شهرستان سپیدان مقادیر قابل توجهی شکر با نوع مصوب دولتی و با نظارت دستگاه های اجرایی شهرستان از روز شنبه توزیع می شود و انتظار می رود در روزهای آتی قیمت این کالای اساسی روند نزولی پیدا کند.

,

شاه حسینی گفت:  از همشهریان محترم تقاضامندیم که در صورت هرگونه تخلف با شماره های36721330(واحد بازرسی)و124 به ما اطلاع دهید.

,

منبع:مارگون

, مارگون,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه