اخبار داغ

یک نماینده مجلس در گفت‌وگو با دانا عنوان کرد:

جزئیات جدید از نحوه بازداشت "دیده‌بان‌های داعش" در کردستان/ دیپلمات‌های غربی حتی حاضر نشدند از ماشین پیاده شوند/حضور این افراد با هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی صورت گرفته است

جزئیات جدید از نحوه بازداشت "دیده‌بان‌های داعش" در کردستان/ دیپلمات‌های غربی حتی حاضر نشدند از ماشین پیاده شوند/حضور این افراد با هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی صورت گرفته است
نماینده مردم شاهین‌شهر با اشاره به سوال 7 نفر از نمایندگان مجلس به وزیر امور خارجه در مورد حضور دیپلمات‌های اروپایی و گشت‌وگذار آن‌ها در نقاط مختلف کشور گفت:دیپلمات‌های غربی در کشور ما همچون دیده‌بان‌هایی برای داعش هستند و به محض اینکه اوضاع را برای تحرکات تروریست‌ها فراهم ببینند، سعی می‌کنند تا زمینه را برای اقدامات این افراد در ایران فراهم کنند.
[

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا با اشاره به سوال 7 نفر از نمایندگان مجلس به وزیر امور خارجه در مورد حضور دیپلماتهای اروپایی و گشتوگذار آنها در نقاط مختلف کشور اظهار داشت: معلوم نیست که دیپلماتهای اروپایی به چه دلیل در نقاط مختلف کشور خصوصا نقاط استراتژیک و خاص آزادانه میگردند و چرا مسئولان مربوطه اظهار میکنند که اطلاعی از اهداف این گشتوگذارها ندارند.

, , شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , , , , , , ,

 

,

وی در تشریح سوال نمایندگان مجلس از وزیر امور خارجه افزود: طبق اخباری که به دست ما رسیده، در سفری که یکی از کارکنان سفارت فرانسه با همراهی یک کارمند سفارت انگلستان به استان کردستان داشتند این افراد به طور غیرقانونی اقدام به تصویر برداری از بعضی مناطق حساس کردهاند.

, ,

 

,

نماینده مردم شاهین‌شهر ادامه داد: از دیگر مواردی که حساسیتها نسبت به این موضوع را بیشتر میکند، عدم توجه این افراد به اخطارهای نیروهای امنیتی و انتظامی است به طوری که این افراد سه ایست بازرسی را بدون توقف رد کردند.

, , , ,

 

,

حاجی دلیگانی گفت: نیروهای امنیتی و انتظامی در نهایت این افراد را در یک روستا متوقف کردهاند و در کمال احترام از آنها خواستهاند تا برای پاسخگویی به سوالاتشان در مورد عکس برداری غیرمجاز از مناطق حساس به آنها جواب دهند که دیپلماتهای اروپایی در کمال بیادبی حتی حاضر نشدند برای پاسخگویی از اتومبیل خود خارج شوند.

, , , , , , ,

 

,

وی تصریح کرد: حضور این افراد در مناطق مرزی که این روزها اخبار مختلفی از جولان تروریستها و داعشیها در آنجا به گوش میرسد قطعا با هدفگذاری و برنامهریزی صورت گرفته چرا که میبینیم تروریستها سعی دارند با ناامن کردن بعضی از مناطق مرزی ایران را هم به بستری برای رسیدن به اهداف خود تبدیل کنند.

, , , , , , , ,

 

,

نماینده مردم شاهین‌شهر اظهار داشت: به نظر میرسد حضور دیپلماتهای اروپایی در مناطق مرزی کشور نوعی "گرا دادن" و فراهم کردن بستر برای اقدامات تروریستها باشد چرا که پیش از این هم شاهد بودیم که چگونه غرب و آمریکا از تروریستها حمایت کرده و با پشتیبانی‌های مختلف از آنها باعث شده‌اند تا با خیالی آسوده دست به کشتار مردم بیگناه بزنند.

, , , , , , ,

 

,

حاجی دلیگانی عنوان کرد: دیپلماتهای غربی در کشور ما همچون دیدهبانهایی برای داعش هستند و به محض اینکه اوضاع را برای تحرکات تروریستها فراهم ببینند، سعی میکنند تا زمینه را برای اقدامات این افراد در ایران فراهم کنند.

, , , , , ,

 

,

انتهای پیام/نج

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه