اخبار داغ

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس مطرح کرد:

سفر قریب‌الوقوع کمیسیون عمران مجلس به اردبیل/ احتمال واگذاری راه آهن اردبیل به فاینانس داخلی

سفر قریب‌الوقوع کمیسیون عمران مجلس به اردبیل/ احتمال واگذاری راه آهن اردبیل به فاینانس داخلی
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از سفر قریب‌الوقوع اعضای این کمیسیون به اردبیل، خبر داد و گفت: احتمالا راه آهن این شهر به فاینانس داخلی واگذار شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آذرسلام، صدیف بدری درباره خروجی سفر های وزیر کشور و ارتباطات به اردبیل و همچنین کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: این سفر ها در توسعه متوازن استانها موثر بوده و در بازدیدهای میدانی مشکلات و قابیلت استان مستقیم منعکس شد تا در روند رفع مشکلات از حیث اجرایی در دولت و قانونگذاری در مجلس تسریع شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذرسلام,

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از تلاش ها برای حضور کمیسیون عمران مجلس در اردبیل طی هفته جاری خبر داد و افزود: در صورت حضور کمیسیون عمران مجلس در اردبیل، وضعیت نامناسب پروژه های عمرانی که در طول چندین سال با بودجه قطره چکانی از رمق افتاده، منتقل خواهد شد.

,

وی با اشاره به حضور چند روز پیش کمیسیون برنامه و بودجه در اردبیل و سفر احتمالی آتی کمیسیون عمران، محور اصلی و اساسی این سفرها را منطقه آزاد تجاری عنوان کرد و افزود: تصویب کلیات آن در کمیسیون اقتصادی مجلس امیدوار کننده بوده و با این سفرها انتظار می رود دولت مردان از استان شناخت کاملتری پیدا کنند.

,

صدیف بدری افزود: در این سفر وضعیت راه آهن اردبیل نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت. احتمالا فاینانس بخش داخلی برای بستن پرونده راه آهن وارد کار شود.

,

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در پایان گفت: از قابلیت و متمم بودجه 95 اعتبار خوبی در نظر گرفته شده و سعی بر این است تا برای سال 96 اعتبارات بیشتری به استان تخصیص یابد.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه