اخبار داغ

حاج خانوم؛ ما هم یک بانوی ایرانی هستیم !

حاج خانوم؛ ما هم یک بانوی ایرانی هستیم !
تنها زنان دولت مردان و هنرمندان زن نیستند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

به نقل از شاخه طوبی ک خانواده هستیم ...

,

پدربزرگ ، مادربزرگ ، پدر ، مادر ، عمه ، عمو ، پیر، جوون و خیلی های دیگه که در کنار هم یک خانواده ی گرم و صمیمی رو تشکیل میدیم .

,

اما چند روز پیش خبر به گوشمون رسیده که یکی از اعضای خانواده ،که تقریبامیشه گفت از بزرگ فامیل محسوب میشه و مسئولیت اداره ی امور خانواده با اون هست ،یک مهمانی مجلل را ترتیب داده است. اما مهمانی خاصی که تنها افراد خاص در آن حضور داشته اند . ما نیز که اصلا از او توقع چنین حرکت ناشایستی را نداشتیم جزو افرادی بودیم که دعوت نشده بودیم . خلاصه که خیلی دلمان سوخته است ، خواهر کوچکم مدام بهانه میگرد و اشک میریزد که چرا مارا دعوت نکرده اند !! مگر ما کار بدی کرده ایم که اینچنین خصوصی مراسم گرفته اند!!

,

...

,

...

,

... و حال من مانده ام و پاسخ به یک سوال بی جواب !

,

 

,

جامعه ایرانی من هم همانند همان خانواده است . تنها کمی خیلی زیاد بزرگ و بزرگتر است

,

چندی پیش خبری در سایت های خبری تحت عنوان "  ضیافت همسر رییس جمهور برای زنان دولت در کاخ " منتشر شد !

,

اما نمیدانم محتویات این اخبار تا چه اندازه حقیقت دارد . اما خدا کند که حقیقی نبوده باشد چرا که مرا به یاد جمله ی دکتر شریعتی می اندازد که میگفت : " در مملکتی که فقط دولت حق حرف زدن دارد هیچ حرفی را باور مکن "

,

و من مانده ام مبهوت و سر درگم که آیا انصراف از یارانه ام صرف دارو و درمان می شود یا آن پنج سکه که میگویند به هریک از میهمانان آن ضیافت اهداشده است !!

,

من نه با چشمان خودم آن رقاصه ها و شوی لباس را دیده ام و نه با گوش هایم صدای کنسرت زنان راشنیده ام اما در مخیله ی اندیشه هایم هم نمیگنجد که چنین جشنی به مناسبت بانوی دوعالم آن هم از سوی دولت جمهوری اسلامی ایران برگزار شده باشد .

,

یعنی می شود همسر رییس جمهور محبوبمان برای آرامش خاطر دل ما هم که شده است بیاید و دست رد بر سینه ی این شایعات به پا خواسته بکوبد !؟؟

,

اما اگر این حقیقت نداشته است جشن میلاد حضرت زهرا کی و کجا برگزار شد ؟

,

نمیشد در میدان آزادی تهران این جشن را باشکوه و با حضور مردم برگزار نمود ؟ تا در این حد دغدغه ام نشود که چون از خانواده دولتمردان نیستم ، چون یک هنرمند و بازیگر زن  معروف نیستم ، حق شرکت در چنین جشنی را ندارم . پس اینگونه می شود که روز زن به دودسته تقسیم میشود ، زنان عادی جامعه که باید در مساجد و هیئت ها از آنان تقدیر شود و زنان والامقام ومحترمی که باید در کاخ ها از آنها تجلیل شود .

,

این جشن تنها مسبب ایجاد دوگانگی قشرها در وجود خانواده ی بزرگ من ایران بود . کاش دروغی بیش نبود !

,

همسر محترم رییس جمهور ما از نسل کودکانی هستیم که در مدارس دولتی رشد و نمو یافته ایم و آزادانه درس خواندیم و کودکانه بازی کرده ایم . به همین دلیل است که دیگر خصوصی برایمان معنا ندارد

,

اصلا مگر میشود جشن دولتی به صورت خصوصی برگزار شود ؟! آخر این را کجای دلمان جای دهیم ؟!!!1

,

آقای روحانی این درخواست من به عنوان یک بانوی ایرانی ست ... اجازه ندهید در این دهکده ی پیشرفت ها عصارا از کور بدزدند . چرا که در سرزمینی که مسئولانش عصارا از کور می دزدند من دیگر نمی توانم به دنبال آزادی بیان باشم ... چون چشمان بینای مرا با خود برده اند!

,

آری ... اینگونه که سخن میگویم نشان از آن دارد که  بسی آزرده خاطر شده ام از آن زمان که  اخبار ناخوشیند جشن زنان دولت شما به گوشم رسید!

,

ویادتان نرود که آزردگی انسانها از رویداد ها نیست بلکه ناشی از دیدگاه او به آن رویداد است . و نگاه این روزهایمان عجیب شبیه به سریال داراو ندارها شده است . یادتان می آید که ...!

,

نمیدام که چرا نمیایید و تکذیب نمیکنید مگر در خانه اینترنت ندارید ؟ مگر اخبار به گوشتان نرسیده ؟ به هر حال هرچه که هست باشد اما من میدانم که آرمان های امام و انقلاب ، این ها که به گوشمان رسیده است  نبوده است .

,

اما من هنوزهم در باورم نمیگنجد چرا که معتقدم هر خرابی را میشود درست کرد جز ذات خراب را ! و ما ... همه ی ما از نسل رجایی ها بهشتی ها و در نهایت فرزندان خمینی ها هستیم !

,

دولت مرد بزرگ آقای رییس جمهور و همسر محترم و همسر آقای فریدون که میگویند برنامه ریزی این جشن برعهده ی شما بوده است ، به یاد داشته باشید که درختان این مرزو بوم به من آموخته اند پایبندی هر کسی به اندازه ی ریشه ی اوست و در نتیجه به هر درختی نمیتوان تکیه کرد و به هر کسی نمیتوان دل داد

,

اما دلداگی های ما به زمان آن مردانی بازمیگردد که در خون خویش غرق گشته تا ما در سایه ی آرامش به نظاره ی رویش فرج بنشینیم

,

وچقدر زیباست این جمله که اگر همسرت حسینی باشد تورا زهیر خواهد کرد !

,

حال که همسر رییس جمهور محبوب قابل ندانسته اند مارا در جشن روز زن دعوت کنند اشکالی ندارد . اما ما از صمیم قلب ، صادقانه از اعماق مهربانی های جنس ایرانی مان به او میگوییم روزت مبارک  ای بانوی بزرگوار...

,

 

,

ای آقای عصر آدینه ها غمگین ... !!   

,

شما ببخش که هر روز برای آمدنت دعا میکنیم و برای نیامدنت کارهای زیادی ....

,

خدا کند که بیایی و میلاد سراسر نور مادر خوبی ها را با حضور تو  جشن بگیریم .

,

اللهم عجل لولیک الفرج

,

 

,

معصومه سرخانی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه