اخبار داغ

ترتیب جالب توجه در المپیک ریو؛

بحرین در صدر کشورهای عربی و مصر در رتبه 75 جهان قرار گرفت

بحرین در صدر کشورهای عربی و مصر در رتبه 75 جهان قرار گرفت
در جدول توزیع مدال های المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل که روز یکشنبه به پایان رسید، بحرین با کسب یک مدال طلا و یک نقره و با قرار گرفتن در رتبه 48 جهان، بهترین عملکرد را در میان کشورهای عربی داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گناوه پرس، پایگاه "الدستور" مصر نوشت؛ در جدول توزیع مدال های المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل که روز یکشنبه به پایان رسید، بحرین با کسب یک مدال طلا و یک نقره و با قرار گرفتن در رتبه 48 جهان، بهترین عملکرد را در میان کشورهای عربی داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گناوه پرس, پایگاه "الدستور" مصر نوشت؛ در جدول توزیع مدال های المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل که روز یکشنبه به پایان رسید، بحرین با کسب یک مدال طلا و یک نقره و با قرار گرفتن در رتبه 48 جهان، بهترین عملکرد را در میان کشورهای عربی داشت.,

کشور اردن با یک مدال طلا و کسب رتبه 54 جهان، بعد از بحرین در رده دوم کشورهای عربی قرار گرفت. بعد از این دو کشور، الجزایر با 2 مدال نقره و کسب رتبه 62 جهان و قطر با یک مدال نقره و کسب رتبه 69 جهان قرار گرفتند. اما کشورهای مصر و تونس هر یک با کسب 3 مدال برنز حائز رتبه 75 جهان شدند.

,

"فهد الدیحانی" و "عبدالله الرشیدی" دو بازیکن کویتی به دلیل محرومیت کویت در بازی های المپیک، زیر پرچم المپیک پا به میدان مسابقات گذاشتند و توانستند مدال طلای رقابت‌های تیراندازی به اهداف پروازی دوتایی و مدال برنز تیراندازی به اهداف پروازی را کسب کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه