اخبار داغ

خوانش گروهی «قصه ما مثل شد» در کتابخانه ولایت فرمهین

خوانش گروهی «قصه ما مثل شد» در کتابخانه ولایت فرمهین
کتاب «قصه ما مثل شد» از سری کتاب‌های طرح کتاب‌خوان در کتابخانه ولایت فرمهین معرفی و جمع‌خوانی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فراهان خبر؛ کتاب «قصه ما مثل شد» نوشته محمد میرکیانی و از سری کتاب‌های طرح کتاب‌خوان، در کتابخانه ولایت فرمهین معرفی و جمع‌خوانی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر, فراهان خبر,

در ابتدای جلسه یکی از داستان‌های این کتاب جمع‌خوانی و سپس موضوع و مثل آن تجزیه و تحلیل شد و در ادامه یکی از نوجوانان به معرفی کامل کتاب به زبان ساده پرداخت.

,

, ,

حمیده مومنی کتابدار کتابخانه ولایت در گفتگو با خبرنگار فراهان خبر با اشاره به برگزاری این نشست کتابخوانی گفت: هدف از برگزاری این نشست آشنایی هرچه بیشتر  نوجوانان با ضرب المثل‌ها و داستان‌های کتاب «قصه ما مثل شد» و آشنایی با فرهنگ غنی و ادبیات کهن ایران زمین می باشد.

, فراهان خبر, فراهان خبر,

مومنی افزود: مجموعه کتاب «قصه ما مثل شد» توسط محمد میرکیانی نگاشته و محمدحسین صلواتیان تصویرگری آن را بر عهده داشت؛ در این کتاب ۱۱۰ قصه از قصه مَثل‌های فارسی برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده و روان گردآوری و بازنویسی شده است.

,

وی خاطر نشان کرد: این کتاب حاوی داستان‌هایی با مضمون اخلاقی و پند‌آموز است و هر داستان بیان‌گر ضرب المثلی از ضرب‌المثل‌های رایج در زبان فارسی است که برای گروه سنی کودک و نوجوان به نگارش درآمده است.

,

انتهای پیام/ش

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه