اخبار داغ

برپایی نمایشگاه میناکاری درفراهان + عکس

برپایی نمایشگاه میناکاری درفراهان + عکس
رئیس کمیته امداد فراهان گفت: در راستای اشتغالزایی، کارگاه مهارت آموزی میناکاری برای ۴۰ نفر از مددجویان کمیته امداد فراهان برگزار شده و آثار کارآموزان در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فراهان خبر؛ در آغاز اولین روز از هفته دولت مسئولین شهرستان فراهان از نمایشگاه  آثار میناکاری هنرآموزان تحت پوشش کمیته امداد فراهان، بازدید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر, فراهان خبر,

, ,

حسین احمدلو، رئیس کمیته امداد فراهان  در گفتگو با خبرنگار فراهان خبر با اشاره به برگزاری کارگاه مهارت آموزی برای مددجویان گفت: فقدان مهارت های شغلی یکی از مهم ترین دلایل بیکاری قشر مددجو است و کمیته امداد امام خمینی(ره) به همین منظور توسعه کارگاه های مهارت آموزی را در سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است.

, فراهان خبر, فراهان خبر,

وی افزود: در حال حاضر تعداد زیادی از مددجویان این نهاد از طریق مشاغل خانگی و خصوصاً قالیبافی به فعالیت مشغول بوده و درآمدهای خوبی نیز از این طریق نصیب آنان می شود.

,

احمدلو اظهار کرد: راه اندازی چنین کارگاه هایی یکی از بهترین راه های ترویج اشتغال در بین خانواده های مددجو است و رونق کارگاه های آموزشی و مهارت آموختن به مددجویان یکی از مهم ترین اقدامات برای توانمند شدن قشر مددجو است.

,

رئیس کمیته امداد فراهان با اشاره به ارایه آموزش و مهارت به مددجویان گفت: باید در مناطق مختلف ظرفیت های و پتانسیل های تولیدی را شناسایی کرد و از طریق ارائه آموزش و مهارت های لازم زمینه کسب و کار و تولید را در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه مدجویان فراهم کرد.

,

وی با اشاره به برگزاری کارگاه میناکاری در فراهان افزود: این کارگاه در سه مرحله مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته برای ۴۰ نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد فراهان پیش بینی شده است و تاکنون دو مرحله از این دوره ها برگزار شده است.

,

احمدلو اظهار کرد: بیش از ۱۳ میلیارد ریال اعتبارات برای آموزش مهارت های فنی و حرفه ای مددجویان این نهاد اختصاص یافته است.

,

رئیس کمیته امداد فراهان با بیان ارایه تسهیلات برای این مهارت آموزان خاطر نشان کرد: کمیته امداد در راستای اشتغالزایی مددجویان، وام اشتغالزایی برای متقاضییان مهارت آموزان دوره های آموزشی ارایه می کند.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/ش

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه