اخبار داغ

نماینده مردم قائمشهر،سوادکوه،جویبار و سیمرغ در مجلس:

برگزاری جشن های اشرافی در کاخ ریاست جمهوری و با پول بیت المال تداعی کننده دوران طاغوت است/ از افراد فتنه گر انتظاری بیش از این نمی رود

برگزاری جشن های اشرافی در کاخ ریاست جمهوری و با پول بیت المال تداعی کننده دوران طاغوت است/ از افراد فتنه گر انتظاری بیش از این نمی رود
نماینده مردم قائمشهر،سوادکوه،جویبار و سیمرغ در مجلس با اشاره به برگزاری جشن اشرافی همسر روحانی در کاخ سعدآباد افزود: با پول بیت المال جشن های اشرافی برگزار کردن تداعی کننده جشن های زمان طاغوت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا کمال علیپور در گفتگو با  بلاغ در خصوص برگزاری جشن اشرافی به مناسبت روز میلاد حضرت زهرا(س) که با حضور همسران کابینه دولت و برخی مسئولان در کاخ سعد آباد تهران از سوی همسر رئیس جمهور برگزار شده بود، اظهار داشت:برگزاری این گونه جشن ها در نهاد رئیس جمهوری کار اشتباهی است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا , بلاغ,

وی ادامه داد: اگر قرار است جشن خانوادگی برگزار شود در خانه خودشان جشن بگیرند چرا در خانه ملت جشن برگزار می کنند.

,

علیپور افزود: با پول بیت المال جشن های اشرافی برگزار کردن تداعی کننده جشن های زمان طاغوت است.

,

نماینده مردم قائمشهر،سوادکوه،جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه الگوی نظام جمهوری اسلامی ایران باید اسلامی باشد ، تصریح کرد:انقلاب ما گویای انقلاب ناب محمدی است اگر قرار بود جشنی برگزار گردد باید در خور شان و شخصیت حضرت فاطمه(س) برگزار می شد نه اینکه به تاسی از غربی ها از مانکن ها دعوت کنند، شوی مانکن ها براه بیندازند. اینها چه الگویی را مد نظر دارند؟

,

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به مدعوین این جشن اظهار داشت: وقتی دولت به افراد معلوم الحال وفتنه انگیز مسئولیت می دهد که این جشن ها را برگزار کنند نباید انتظار زیادی داشت.

,

وی اضافه کرد:باید هم از  یک عده فتنه گر و برانداز نظام جمهوری اسلامی ایران که دل مردم و رهبری را خون کردند انتظار چنین اعمالی را داشته باشیم .

,

نماینده مردم قائمشهر،سوادکوه،جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی دولت را مقصر دانسته و تصریح کرد: مسئولان نظام باید در اینگونه مسائل بیشتر توجه داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه