اخبار داغ

ترس برانکو از سرخ های تبریز؛

تراکتور، حریفی مهمتر و واقعی تر از استقلال

تراکتور، حریفی مهمتر و واقعی تر از استقلال
تراکتورسازی پس از حضور مجددش در لیگ برتر به یکی از قدرتهای فوتبال ایران بدل گشته و نتایج درخشانی را هم کسب کرده است، همین نتایج و حضور مقتدر موجب شده تا برانکو دیدار با تراکتور را مهمتر از دربی پایتخت معرفی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زیتون، پرسپولیس در شرایطی باد مقابل تراکتورسازی به میدان برود که یک هفته بعد از این دیدار باید داربی پایتخت را برگزار کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیتون,

برانکو در مورد دیدار با تراکتورسازی گفت: "هنوز زود است بخواهیم در مورد این بازی نظر بدهیم هم ما و هم آنها در حال آماده شدن هستیم و یک دربی واقعی است و نتیجه مجهول است و ورزشگاه نیز پر از تماشاگر خواهدشد."

,

برانکو در حالی دیدار با تراکتورسازی را یک داربی واقعی معرفی می کند که دیدار استقلال و پرسپولیس یکی از چند داربی مهم آسیا معرفی شده است و تیمش یک هفته بعد از بازی با تراکتورسازی باید به مصاف استقلال برود.

,

این اظهار نظر برانکو نشان از ترس و نگرانیش از دیدار با سرخپوشان تبریزی را دارد. طی سالهای اخیر پرسپولیس همواره مقابل استقلال، رقیب دیرینه خود دست برتر را داشته است. سرخ های پایتخت اما در این چند سال مقابل تراکتور حرفی برای گفتن نداشتند و به غیر از برد در بازی رفت فصل گذشته توفیق چندانی برابر محبوب های تبریز کسب نکرده اند.

,

تراکتورسازی پس از حضور مجددش در لیگ برتر به یکی از قدرتهای فوتبال ایران بدل گشته و نتایج درخشانی را هم کسب کرده است، همین نتایج و حضور مقتدر موجب شده تا برانکو دیدار با تراکتور را مهمتر از دربی پایتخت معرفی کند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه