اخبار داغ

رونمایی از برگ برنده پرسپولیس

رونمایی از برگ برنده پرسپولیس
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه هواداران برگ برنده ما هستند گفت: تمرینات ما تنوع زیادی دارد و قطعا خستگی ناشی از آن نیز با استراحت کافی و تغذیه مناسب برطرف می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد امین آرامطبع در رابطه با شرایطش بعد از مصدومیتی که با آن مواجه شد، گفت: در حال حاضر مشکلی از نظر مصدومیت ندارم و حدود ۱۰ جلسه است که در تمرینات به طور کامل شرکت می‌کنم. کادر پزشکی تیم،حقیقت و علیپور در این مدت زحمات زیادی برای من کشیدند و خوشبختانه الان مشکلی ندارم و تا آغاز مجدد مسابقات لیگ به شرایط ایده‌آل خواهم رسید. بی‌صبرانه منتظر آن روز هستم و البته در این تیم با این همه بازیکنان خوب باید خیلی تلاش کرد تا بتوان وارد ترکیب شد ولی همین تلاش، هم سطح تیم را بالا می‌برد و هم به پیشرفت و آمادگی بیشتر بازیکن کمک می‌کند. برای من حضور در پرطرفدارترین تیم آسیا و ایران افتخار بزرگی است. ما در تیمی بازی می‌کنیم که با بقیه فرق می‌کند و البته افتخار بزرگتری است که بتوانیم برای این تیم و هوادارانش کاری انجام بدهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, محمد امین آرامطبع در رابطه با شرایطش بعد از مصدومیتی که با آن مواجه شد، گفت: در حال حاضر مشکلی از نظر مصدومیت ندارم و حدود ۱۰ جلسه است که در تمرینات به طور کامل شرکت می‌کنم. کادر پزشکی تیم،حقیقت و علیپور در این مدت زحمات زیادی برای من کشیدند و خوشبختانه الان مشکلی ندارم و تا آغاز مجدد مسابقات لیگ به شرایط ایده‌آل خواهم رسید. بی‌صبرانه منتظر آن روز هستم و البته در این تیم با این همه بازیکنان خوب باید خیلی تلاش کرد تا بتوان وارد ترکیب شد ولی همین تلاش، هم سطح تیم را بالا می‌برد و هم به پیشرفت و آمادگی بیشتر بازیکن کمک می‌کند. برای من حضور در پرطرفدارترین تیم آسیا و ایران افتخار بزرگی است. ما در تیمی بازی می‌کنیم که با بقیه فرق می‌کند و البته افتخار بزرگتری است که بتوانیم برای این تیم و هوادارانش کاری انجام بدهیم.,

وی درباره فضای روانی حاکم بر تیم و شانس قهرمانی افزود: از روز اولی که به پرسپولیس آمدم با این مساله روبرو بودم که در اینجا فقط به قهرمانی فکر می‌کنند. همه برنامه‌ریزی‌ها و صحبت‌هایی که انجام می‌شود در همین جهت است. با تلاش و کوشش فراوان می‌خواهیم هم فوتبالی متفاوت ارائه کنیم و هم در سه جامی که حضور داریم بهترین نتایج را رقم بزنیم. فکر می‌کنم با این شرایط می‌توانیم هواداران خودمان را از هر جهت خوشحال کنیم.

,

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره ارزیابی خود از شرایط خط دفاع خاطرنشان کرد: پرسپولیس یک تیم به معنای واقعی است. برانکو می‌خواهد در تمام موارد همه با هم کار کنیم و در دفاع و حمله، تیمی عمل ‌کنیم. به عنوان مثال؛ کار دفاع با پرس از جلو آغاز می‌شود تا فشار حریف از همان نیمه زمین خودش گرفته شود و کمتر به روی دروازه منتقل شود. فکر می‌کنم با اجرای آن، در این چهار بازی کمترین حمله روی دروازه ما انجام شده و بیش از همه تیم‌ها روی دروازه حریفان حمله داشته‌ایم. این تاکتیک نشان می‌دهد تفکر و شکل بازی پرسپولیس چگونه است.

,

وی در ادامه صحبت‌هایش با نام بردن و قدردانی از مربیان سابقش چون؛ میثاقیان، کلهر، شاهرودی، گل محمدی، دایی، تارتار، مایلی کهن، باقریان، قنبرپور و ... تصریح کرد: این شانس را داشته‌ام که با مربیان بسیار خوبی کار کنم و از آنها چیزهای زیادی آموخته‌ام. سال گذشته علاوه بر دو بازی جام حذفی و دو بازی جام شهدا، در تمام ۳۰ بازی لیگ حضور داشتم و حضور در پرسپولیس آغاز یک دوران جدید برای من خواهد بود.

,

آرامطبع در ادامه گفت: هدف من این است که هر آنچه می‌توانم را برای این تیم و هوادارانش انجام بدهم اما در کنار این تلاش، فکر می‌کنم عظمت پرسپولیس می‌تواند اتفاقات جدیدی را برای من رقم بزند. قطعا حضور در تیم ملی یکی از اهداف هر ورزشکاری است و امیدوارم کی روش بازی‌های من را ببیند و شانس حضور در تیم ملی را پیدا کنم.

,

وی در ارتباط با برنامه فشرده تمرینات افزود: در تیم‌های اروپایی، بازیکن از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب در اختیار باشگاه است. الان ما در پرسپولیس هم خیلی از روزها چنین شرایطی پیدا می‌کنیم. صبح تمرین می‌کنیم، ظهر ناهار را در ورزشگاه هستیم، همان جا استراحت می‌کنیم و بعدازظهر دوباره تمرین داریم و شام را هم همانجا می‌خوریم و بعد به خانه می‌رویم. این یک برنامه کاملا حرفه‌ای است. ورزشگاه شهید کاظمی هم امکانات، زمین چمن و جای استراحت خیلی خوبی دارد و به این ترتیب نه تنها نباید از این تمرینات و برنامه‌ها ناراحت بود، بلکه باید از این فرصت‌ها و امکانات نهایت استفاده را ببریم. این هنر کادر فنی است که چه از نظر فنی و چه از جهت بدنی، تیم را در بالاترین سطح نگه می‌دارد. تمرینات ما تنوع زیادی دارد و قطعا خستگی ناشی از آن نیز با استراحت کافی و تغذیه مناسب برطرف می‌شود.

,

مدافع سرخپوشان در پایان گفت: همه این موارد به جای خودش اهمیت دارد اما به طور قطع همانطور که آقای برانکو می‌گوید، یکی از مهمترین برگ برنده‌های ما، هواداران هستند. در واقع تحمل بخشی از این فشار برای ما امکانپذیر است چون همیشه فکر می‌کنیم باید در مقابل این هوادار پاسخگو باشیم. این هواداران باعث می‌شوند تحمل تمام این سختی‌ها آسانتر شود و انرژی و انگیزه بیشتری پیدا می‌کنیم. حمایت آنها چه در ورزشگاه و چه خارج از آن نیز کمک بزرگی خواهد بود. ما هم تلاش خودمان را می‌کنیم که جوابگوی این همه محبت باشیم.

,

 

,

منبع: مهر

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه