اخبار داغ

تحلیل گر مد و مدگرایی هشدار داد:

انمیشن های کودکان، پلی متحرک به سوی ازدواج های سفید و نا فرجام/ باب اسفنجی بر روی تغیر سبک زندگی مخاطبان خود مانور میدهند

انمیشن های کودکان، پلی متحرک به سوی ازدواج های سفید و نا فرجام/ باب اسفنجی بر روی تغیر سبک  زندگی مخاطبان خود مانور میدهند
امیر محمد کردلو تحلیل گر مد و فشن هشدار داد: انیمیشن و کارتون های ساخته شده والت دیزنی ،پلی متحرک و خطرناک جهت سوق دادن کودکان ایرانی به سوی ازدواج های سفید نا فرجام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر محمد کردلو تحلیل گر مد و فشن در گفتگو با خبرنگار زنجانم اظهار داشت: قریب به یک قرن است که شرکت والت‌ دیزنی فیلم‌ های سینمایی و انمیشن‌ های مخصوص کودکان را که حاوی ارزش‌ها و سنن آمریکایی هست را تولید و منتشر می‌کند. هم اینک این شرکت تبدیل به یک امپراطوری بزرگ شده است که به نوعی می‌توان آن را سردمدار صنعت سرگرمی‌های خانوادگی در جهان نامید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنجانم ,

وی در ادامه افزود: دیزنی شرکتی است برای تسخیر اذهان کودکان، البته در دهه‌های اخیر تولیدات این شرکت بزرگسالان را نیز هدف گرفته و در کنار سایر چهره‌ها و شرکت‌های هالیوودی تبدیل به یکی از پیشگامان حمایت از ارزش‌های جدید غربی به مانند همجنس‌‌بازی و یا شیطان‌پرستی شده است. شخصیت‌های کارتونی، فیلم‌های متحرک و پارک‌های سرگرمی این شرکت در تمام جهان شناخته شده هستند

,

این تحلیل گر ادامه داد: دلیل نمادگرایی در کارتون ها و فیلم ها و بازی ها کودکان برای آماده سازی ذهن، مبحث انرژی ، ترویج فرهنگ به صورت کاملا نامحسوس است جالب اینجاست که ما فقط در عرفان یهود (کابالا) چنین ویژگی هایی را مشاهده می کنیم.رئیس داخلی شرکت عظیم رسانه ای والت دیزنی میخائیل ایزنر یهودی است که سلطه یهودیان بر پنج  شرکت بزرگ رسانه ای جهان یعنی تایم وارنر. وایاکام. نیوزکوروپشن. برتلزمان. والت دیزنی. آن را به بی رقیب ترین شرکت تبدیک کرده است.

,

وی تصریح کرد: صهیونیستها مقاصد و اهداف شوم خود را از طریق ساخت فیلم و سریال و کارتون و تاثیر گذاری بر افکار و اندیشه های مردم جهان در راستای اهداف جهانی صهیونیسم تعقیب می کنند افزود: کارتون های زمان کودکی دهه 50 و60 بسیار سالم و بیشتر تولید ژاپن بود اما امروز شرکت های کوچک طعمه شرکت های بزرگ قرار گرفته اند و در فضای مجازی در صدد خرید رقبای کوچک هستند

,

کردلو با بیان اینکه یکی از کارتون های در دسترس کودکان باب اسفنجی است که سالهاست از طرح آن در لباس ها وکیف واسباب بازی کودکان استفاده می شود هشدار داد:کارتون باب اسفنجی بیشتر بر روی تغیر سبک  زندگی مخاطبان خود مانور میدهند برای مثال باب اسفنجی ،پاتریک و اختاپوس که نقش های اصلی فیلم هستند در خانه های جدا تنها زندگی میکنند این به مخاطبان که اکثرا کودکان هستند القا می کند که در خانه تنها زندگی کنند یا به عبارتی خانه مجردی بگیرند وبه جرات میتوان گفت: انمیشن و کارتون های ساخته شده والت دیزنی ،پلی متحرک و خطرناک جهت سوق دادن کودکان ایرانی به سوی ازدواج های سفید نا فرجام است.

,

این تحلیل گر تاکید کرد: باب اسفنجی شب ها فقط لباس زیر میپوشد این می آموزد که شب ها موقع خواب با کمترین لباس باید خوابیدکارکتر ها بیشتر بر اساس گناهان بزرگ ساخته شده اند یا سایر کاراکترهای این انیمیشن آقای خرچنگ، خساست باب اسفنجی، بی بندو باری پاتریک، تنبلی اختاپوس، بد خلقی یکی از مستهجن ترین کارتن های که ساخته شده است همین باب اسفنجیه ، ترویج سبک زندگی امریکایی در غالبی کودکانه و با هنرمندی بسیار دقیق و ظریف از دیگر ویژگیهای این کارتون میباشد ، برای مثال : زندگی مجردی ، تک سرپرست بودن (یعنی مادر و فرزند ، یا پدر و فرزند) ، ارتباط با جنس مخالف در هر شرایطی ، حتی نوع چیدمان منزل ، نوع شب خوابیدن ، صبحانه خوردن همه و همه سبک الگوی زندگی غربی را به صورت نامحسوسی جاگزین سبک االگوی زندگی اسلامی میکند.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/م

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه