اخبار داغ

نفوذ فرقه ضاله بهائیت در فوتبال ایران

نفوذ فرقه ضاله بهائیت در فوتبال ایران
آلودگی فضای فوتبال به دلالی و زد و بند و غیره کم بود؛ حالا تبلیغ برای فرقه ضاله هم اضافه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فوتبال؛ این رشته پرطرفدار که همیشه مورد توجه و پسند مردم بوده طی سالهای اخیر به مرور از چشم مردم افتاده است. یک سری زد و بندها، ارتباط پشت پرده، پرداخت‌های میلیاردی به بازیکنانی که در سطح شهر با ماشین های آخرین مدل ویراژ می‌دهند و متاسفانه بعضی‌هایشان هم با رفتارهای ضد اخلاقی به مردم آسیب می‌زنند، باعث شده مردم نسبت به فوتبال بدبین شوند هرچند همین فوتبال که از چشم مردم افتاده، هنوز هم پرطرفدارترین ورزش دنیاست و اگر عینک بدبینی را از چشم برداریم هنوز هم جذابیت و هیجان دارد، رقابت‌هایش قشنگ است و برخی اهالی‌اش به سبب رفتارهای انسان دوستانه و شرکت در فعالیت‌های عام المنفعه می‌توانند برای نسل جوان الگو باشند اما متاسفانه برخی افراد با رفتارهای زننده خود فوتبال را زیر سوال می‌برند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
هنوز هم فوتبال را می‌توان دوست داشت اما به شرطی که پاکسازی شود و آنهایی که این ورزش را آلوده می‌کنند بروند. تا به حال غصه اصلی ما، برخی مدیرانی بودند که زد و بند می‌کردند، مربیانی بودند که نان دلالی می‌خوردند، افرادی بودند که مشکل اخلاقی داشتند اما حالا خبری شنیده‌‎ایم تکان دهنده که امیدواریم مسئولان فوتبال با آن برخورد کنیم.
,
 
,
برابر با شنیده‌های ما یکی از مربیان فعال در فوتبال ایران بهایی است و متاسفانه پسرش هم برای این فرقه ضاله تبلیغ می‌کند. این خبر را دو هفته پیش در غالب شایعه شنیدیم و تلاش کردیم باور نکنیم اما انگار خبر فراتر از شایعه است شنیدیم این مربی بهایی که سالهاست در فوتبال ایران فعالیت دارد یک بار هم به فدراسیون فوتبال دعوت شده و مسئولان وقت از او در خصوص عقایدش توضیح خواسته بودند که او دست روی قرآن گذاشته و گفته خودش بهایی نیست اما بهایی بودن خانواده‌اش را کتمان نکرده است.
, برابر با شنیده‌های ما یکی از مربیان فعال در فوتبال ایران بهایی است و متاسفانه پسرش هم برای این فرقه ضاله تبلیغ می‌کند. این خبر را دو هفته پیش در غالب شایعه شنیدیم و تلاش کردیم باور نکنیم اما انگار خبر فراتر از شایعه است شنیدیم این مربی بهایی که سالهاست در فوتبال ایران فعالیت دارد یک بار هم به فدراسیون فوتبال دعوت شده و مسئولان وقت از او در خصوص عقایدش توضیح خواسته بودند که او دست روی قرآن گذاشته و گفته خودش بهایی نیست اما بهایی بودن خانواده‌اش را کتمان نکرده است.,
 
,
یک مقام آگاه در این خصوص گفت: «در دین ما اصل بر برائت است و از لحاظ شرعی وقتی یک نفر دست روی قرآن می‌گذارد، باید حرفش ملاک قرار بگیرد.» اما آنهایی که از عقاید انحرافی این مربی خبر دارند، می‌گویند او اصلا به قرآن اعتقادی ندارد و پسرش هم علنی برای فرقه ضاله تبلیغ می‌کند.
,
 
,
این خبر نگران کننده و خطرناک است؛ آلودگی فضای فوتبال به دلالی و زد و بند و غیره کم بود؛ حالا تبلیغ برای فرقه ضاله هم اضافه شده است. امیدواریم جلوی گسترش این موضوع گرفته شود.
, این خبر نگران کننده و خطرناک است؛ آلودگی فضای فوتبال به دلالی و زد و بند و غیره کم بود؛ حالا تبلیغ برای فرقه ضاله هم اضافه شده است. امیدواریم جلوی گسترش این موضوع گرفته شود. , , روزنامه خبر ورزشی]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه