اخبار داغ

اعلام جزئیات محدودیت‌های ترافیکی هفته

اعلام جزئیات محدودیت‌های ترافیکی هفته
وزارت راه و شهرسازی جزئیات محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی آخر هفته حدفاصل چهارشنبه سوم شهریورماه تا شنبه ششم شهریورماه را اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایسنا، بر این اساس تردد انواع موتورسیلکت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه الی شش صبح روز شنبه از محورهای کرج – چالوس – هراز – فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
همچنین تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه الی یک بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و از ساعت ۱۸ روز جمعه تا یک بامداد شنبه از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.
,
 
,
همچنین وسائل نقلیه سنگین نیز در این روزها محدودیت‌هایی خواهند داشت که به این ترتیب انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج – چالوس و بالعکس ممنوع است.
,
 
,
در محور هراز نیز تریلرها اجازه عبور نخواهند داشت و تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه ممنوع خواهد بود.
,
 
,
در محور فیروزکوه نیز کلیه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و جمعه از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع خواهد بود.
,
 
,
وزارت راه و شهرسازی چهار محور را نیز به دلیل مداخلات جوی مسدود اعلام کرده است و از این‌رو محورهای رودان به بندرعباس، سی‌سخت به بیده، دهلران به اندیمشک و رامیان به اولنگ مسدود خواهند بود.
,
 
,
عملیات کارگاه جاده‌ای چند محور در استان تهران با محدودیت‌های ترافیکی روبه‌رو کرده است و به این ترتیب محورهای فیروزکوه، هراز، آزادراه کرج – قزوین، محور کرج – چالوس، محور دماوند – فیروزکوه و آزادراه تهران – قم در برخی نقاط با محدودیت تردد روبه‌رو هستند.
,
 
,
همچنین وزارت راه و شهرسازی وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی در ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرده که براین اساس آزادراه تهران – کرج با ثبت ۱۴۸ هزار تردد پرترافیک‌ترین جاده بوده و پس از آن محورهای کرج – تهران، کرج – قزوین، قزوین – کرج و تهران – پاکدشت قرار گرفتند.
,
 
,
راه‌های اتصالی تهران به شهریار و ساوه نیز در فهرست پرترافیک‌ترین جاده‌های کشور رتبه‌های ششم و هشتم را به خود اختصاص داده‌اند.
,
انتهای پیام/ن
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه