اخبار داغ

معاون وزیر ارشاد:

اردبیل در عرصه سینما بسیار محروم است/ سرعین هنوز در ایران ناشناخته است

اردبیل در عرصه سینما بسیار محروم است/ سرعین هنوز در ایران ناشناخته است
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:متاسفانه استان اردبیل جزو استانها های بسیار محروم در عرصه سینما است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چشمه لر،حجت الله ایوبی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین افتتاح پروژهای عمرانی سرعین گفت: متاسفانه استان اردبیل جزو استانها های بسیار  محروم  در عرصه سینما در کشور است بطوری که   سالن های سینما این استان  کهنه و متعلق به  50 ساله گذشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چشمه لر,

ایوبی افزود: در سه سال گذشته اهالی فرهنگ و هنر فوج وفوج یا "خانه نشین بودند" یا "غبار ناامیدی بر چهره آنها نشسته بود" و یا  "کشور را ترک می کردند " اما بعد این سالها، هنرمندان 370 بار پرچم ایران را در جشنواره های مختلف جهانی به اهتزار در می اورند.

,

 

,

, ,

 وی اظهار کرد:سینمای ایران هم اکنون در حال رقابت  با دنیا است و  در آستانه صد میلیاردی شدن است، تولیدات دوبرابر شده و مردم تاصبح در صف سینما هستند.

,

معاون وزیر ارشاد گفت:باید بپرسیم برجام، ظریف و روحانی نبود چه می شد؟ اگر  به سه سال  قبل برگردیم می  ببینیم در مسیر شتابان نفت در مقابل غذا و دارو بودیم و در مسیری حرکت می کردیم که برای سوریه و عراق اتفاق افتاده است اما مردان باتدبیر آمدند و چهره ایران را عوض کردند.

,

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یاد آور شد:مهترین اتفاقی که در این سه سال دولت افتاده آرامش، امنیت، مهر و محبت زنده شده است.

, معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ,

ایوبی  عنوان کرد: هنوز سرعین ناشناخته است و هنوز مردم ایران سرعین را نمی شناسند که باید تلاش زیادی جهت معرفی این شهر کرد.

,

رئیس سازمان امور سینمایی ایران در پایان گفت:کسانی در عرصه سینما سرمایه گذاری کرده اند خوشحال هستند و من اطمینان میدهم با سرمایه گذاری  در سینما  ضرر نخواهید کرد

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه