اخبار داغ

آخرین تحولات سوریه

حلقه محاصره تروریست‎ها در «غوطه شرقی» تنگ‎تر شد

حلقه محاصره تروریست‎ها در «غوطه شرقی» تنگ‎تر شد
نیروهای سوری در ادامه عملیات آزادسازی «غوطه شرقی» دمشق موفق به پاکسازی چندین منطقه در محور شمالی شرقی شهرک «دوما» شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ارتش سوریه و نیروهای دفاع ملی و مقاومت در ادامه عملیات پاکسازی «غوطه شرقی» دمشق با انجام حملات گسترده علیه تروریست های «جیش الاسلام» در نزدیکی شهرک دوما، موفق شدند از غرب مزارع شهرک «حوش الفاره» و غرب مزارع «حوش النصری» تروریست ها را به عقب برانند و پس از درگیری سنگین و چند ساعته، بخش وسیعی از «مزارع ملاح» در حومه شهرک ملاح و همچنین شمال شرق شهرک راهبردی دوما را به طور کامل پاکسازی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این عملیات تعداد زیادی از تروریست ها برای جلوگیری از نزدیک شدن نیروهای سوری به دوما، متحمل تلفات شدیدی شدند.

,

به گزارش گروه بین الملل فارس، موفقیت عملیات امشب نیروهای سوری به دلیل قطع شدن خطوط کمک رسانی تروریست ها در جاده الریحان_شیفونیه بود.

,

با پاکسازی «مزارع الریحان»، کمک رسانی تروریست ها از شهرک تل کردی به شهرک الریحان و سپس دوما دچار مشکل خواهد شد و تروریست ها در شهرک الریحان از محور جنوبی در محاصره قرار گرفتند.

,

همزمان با پیشروی های سریع نیروهای سوری و پاکسازی مناطق غوطه شرقی، گروهک تروریستی «فیلق الرحمن» از تمامی گروهک های تروریستی از جمله جیش الاسلام خواستار تشکیل یک گروه متحد برای جلوگیری از سقوط غوطه شرقی شد.

,

یک منبع میدانی نیز لحظاتی در گفت وگو با بین الملل فارس اعلام کرد که نیمی از شهرک الریحان آزاد شد و پیشروی ها نیروهای سوری و مقاومت ادامه دارد.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه