اخبار داغ

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

تزلزل بنیان خانواده، هدف دشمنان در جنگ نرم/ باید مراقب نفوذ فرهنگی باشیم

تزلزل بنیان خانواده، هدف دشمنان در جنگ نرم/ باید مراقب نفوذ فرهنگی باشیم
جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: دشمنان می خواهند با برنامه ریزی هدفمند و جنگ نرم، مفهوم خانواده و مادر را در جامعه ایرانی از بین ببرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، سرهنگ پاسدارعماد خیری در همایش آسیب های اجتماعی که با حضور بسیجیان خواهر اصناف میاندوآب در مسجد بهی این شهر برگزارشد، با اشاره به برنامه ریزی  دشمنان برای تزلزل بنیان خانواده در ایران اسلامی، اظهار کرد: دشمنان می خواهند با برنامه ریزی هدفمند و جنگ نرم، مفهوم خانواده و مادر را در جامعه ایرانی از بین ببرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: ترویج فرهنگ زندگی غربی به جای سبک زندگی اسلامی در خانواده های ایرانی با استفاده از ابزارآلاتی مانند ماهواره از اهداف اصلی دشمنان است.

,

وی به گسترش استفاده از بازهای رایانه ای و شبکه های اجتماعی در بین جوانان و نوجوانان ایرانی اشاره کرد و گفت: خانواده ها باید نظارت بیشتری بر روی فرزندان خود داشته باشند، چرا که بازی های رایانه ای که بیشتر بر مبتنی بر خشنونت هستند، بستری برای دست یابی دشمنان به اهدافشان در جنگ نرم است.

,

خیری با تاکید بر اینکه دشمن، جنگ نرم و نفوذ فرهنگی را در سرلوحه کارهای خود قرار داده است، تصریح کرد: اگر هوشیار و آگاه نباشیم، اسیر توطئه ها و نقشه های دشمنان شده و آسیب می بینیم و در این بین نقش خانواده ها و بویژه بانوان عزیز بسیار مهم و حائز اهمیت است.

,

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه دشمن می خواهد با جنگ نرم، هویت و اصالت را از ما بگیرد، اظهار کرد: دشمن به دنبال استحاله از درون است و برای این هدف خود دست به هر ابزاری می برد.

,


انتهای پیام/م

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه