اخبار داغ

عضو مجلس خبرگان رهبری:

فشارهای وارد شده به قوه قضائیه برای آزادی مهدی هاشمی مایه تعجب است/ باید مر قانون اجرا شود/ هیچ تفاوتی میان محکومان وجود ندارد

فشارهای وارد شده به قوه قضائیه برای آزادی مهدی هاشمی مایه تعجب است/ باید مر قانون اجرا شود/ هیچ تفاوتی میان محکومان وجود ندارد
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه فشارهای وارد شده به قوه قضائیه برای آزادی مهدی هاشمی مایه تعجب است، گفت: فشارهای وارد شده خلاف قانون است و باید مر قانون اجرا شود و هیچ تفاوتی میان محکومان وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  آیت الله محسن حیدری در گفت وگو با  قم فردا،، با اشاره به فشار به دستگاه قضایی برای آزادی مهدی هاشمی از زندان اظهار داشت: فشارهای وارد شده خلاف قانون است و باید مر قانون اجرا شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: اگر شخصی جرمی را مرتکب و توسط قوه قضاییه محکوم شده است باید دوران محکومیت را بگذارند.

آیت الله حیدری با بیان اینکه در زمینه اجرای حکم تفاوتی بین مجرمین وجود دارد، بیان کرد: افرادی که خود را برتر از مردم می‌دانند این را بدانند که تفاوتی میان شخص دارای نفود با شخصی که دستش به جایی نمی‌رسد وجود ندارد و از نظر شرع و قانون مثل یکدیگر هستند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه هزاران محکوم در زندان‌ها وجود دارد و همه آنها باید دوران محکومیت خود را بگذرانند، گفت: افرادی که برای آزادی مهدی هاشمی اقدام کرده‌اند و به قوه قضائیه فشار وارد می‌کنند به فکرآزادی بقیه محکومان هم باشند و این را بدانند که تفاوتی میان مهدی هاشمی و بقیه محکومان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه فشارهای وارد شده به قوه قضائیه برای آزادی مهدی هاشمی مایه تعجب است، تصریح کرد: قوه قضائیه باید ایستادگی کند و طبق قانون عمل کرده و زیر هیچ گونه فشاری نرود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  قم فردا,  قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه