اخبار داغ

عصبانیت کشتی‌گیران از قراردادهای نجومی فوتبالیست‌ها

عصبانیت کشتی‌گیران از قراردادهای نجومی فوتبالیست‌ها
گوش‌شکسته‌ها از اینکه سهم آنها از بودجه‌های ورزشی بسیار ناچیز بوده درحالیکه فوتبالی‌ها قراردادهای نجومی می‌بندند، بسیار عصبانی هستند.
[

به گزارش  خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا کشتی همواره از نظر کسب مدال، جزو ورزش‌های افتخارآفرین ایران بوده اما هیچ‌گاه و در زمان مدیریت هیچ رئیس فدراسیونی، به آنچه که استحقاقش را داشته، نرسیده است. حتی قهرمانی جهان هم باعث نشده که نگاه مسئولین از نظر مالی و توجه نسبت به این رشته جلب شده و پاداشی در خور و بودجه‌ای مناسب و مکفی در اختیار این رشته قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,
 
,
در چنین شرایطی وقتی لیست قراردادهای یک ساله بازیکنان و کادر فنی باشگاه استقلال و پرسپولیس منتشر شد، همگام با ناراحتی و نارضایتی عمومی مردم از رقم‌ سنگین قراردادها، کشتی‌گیران که هنوز پاداش قهرمانی جهان‌شان را دریافت نکرده‌اند، بسیار ناراحت و عصبانی شدند و این روزها حرف اصلی اردوها و محافل کشتی، تفاوت بسیار چشمگیر بودجه‌ای دو رشته مدال‌آور (کشتی) و اغلب ناکام (فوتبال) بوده است.
,
 
,
اینکه یک قهرمان جهان که بارها در میادین بین‌المللی پرچم ایران را به اهتزاز درآورده باید همواره نگران آینده معیشتی خود باشد اما در مقابل فوتبالیست‌هایی که حتی بسیاری از آنها پای‌شان به تیم ملی نمی‌رسد و در سطح باشگاهی هم تیم‌شان حتی در لیگ ایران نمی‌تواند حرف اول را بزند، اما میلیاردی قرارداد می‌بندند، از جمله ابهاماتی است که بار دیگر در ذهن کشتی‌گیران نقش بسته و زمینه دلسردی و نارضایتی آنها را فراهم کرده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه