اخبار داغ

خرابی آسانسور و جولان موش ها در بیمارستان امام سجاد یاسوج+ فیلم و عکس

خرابی آسانسور و جولان موش ها در بیمارستان امام سجاد یاسوج+ فیلم و عکس
هنوز یک ماه از خبر درج شده در این پایگاه خبری درباره نبود وسیله سرمایشی در بیمارستان امام سجاد یاسوج نگذشته است که خرابی آسانسور و جولان موش ها در این بیمارستان صدای مردم را درآورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس یکی از مخاطبان پایگاه خبری صبح زاگرس در تماس با این پایگاه خبری  از وضعیت نامناب خدمات دهی در بیمارستان امام سجاد یاسوج گلایه داشتند در خواست پیگیری موضوع را داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, یکی از مخاطبان پایگاه خبری صبح زاگرس در تماس با این پایگاه خبری  از وضعیت نامناب خدمات دهی در بیمارستان امام سجاد یاسوج گلایه داشتند در خواست پیگیری موضوع را داشتند.,

هنوز یک ماه از خبر درج شده در این پایگاه خبری درباره نبود وسیله سرمایشی در بیمارستان امام سجاد یاسوج ( اینجا کلیک کنید)نگذشته است که خرابی آسانسور این بیمارستان صدای مردم را درآورده است.

, اینجا کلیک کنید,

 حامد.گ ،که مدت یک هفته است در بیمارستان امام سجاد یاسوج به دلیل بستری بودن مادر بزرگ خود به این بیمارستان رفت و آمد دارد ،گفت:حدود دو هفته پیش به همراه پدرم برای ملاقات یکی از بستگان که در این بیمارستان بستری بود به اینجا آمدیم که قصد استفاده از آسانسور را داشتیم اما متاسفانه باآسانسور از کار افتاده روبه رو شدیم.
وی به خبرنگار ما گفت اگر دوربین خود را بردارید و یک چرخی در بیمارستان بزنید به عینه می توانید مشکلات متعددی از این بیمارستان را به ثبت برسانید.
این شهروند یاسوجی افزود: وضعیت نامناسب بهداشتی بیمارستان امام سجاد زبان زد عام و خاص شده به طوری که به اجبار مردم می توانند از آنها استفاده کنند به خصوص اینکه مواد ضد عفونی کننده ای که برای شست وشوی سرویس بهداشتی ها استفاده می کنند آنقدر بوی تند و زننده ای دارد که یک فرد عادی به ندرت می تواند بوی آن را تحمل کند چه برسد به شخصی که بیماری تنفسی  دارد.

,
,
,

 یکی دیگر از مخاطبان این پایگاه خبری کلیپی از یکی بخش های بیمارستان امام سجاد یاسوج برای صبح زاگرس ارسال کرد که در این فیلم گردش یک موش در طبقه چهارم بخش داخلی مردان ( اینجاکلیک کنید)، را شاهد هستیم.

, اینجاکلیک کنید)، ,



این مخاطب به خبرنگار صبح زاگرس گفت: چند روزی است که یکی از بستگانم در این بیمارستان در بخش ای سی یو بستری است بخشی که باید کاملا استریل و تمیز باشد اما متاسفانه شاهد وجود حشراتی از جمله سوسک در این بخش بوده ام  حالا هم که ورود یک موش به بخش را شاهد هستیم.
خبرنگار صبح زاگرس نیز در یک بازدید چند ساعته از بخش های مختلف این بیمارستان با صحنه های نامناسبی رو به رو شد که می توان گفت این صحنه ها  برای یک بیمارستان اصلا قابل قبول نیست. بیمارستان باید دارای مکانی کاملا استریل و تمیز باشد اما متاسفانه راه رو  های این بیمارستان حکایتی غیر از این داشت.

,
,
,
,
, ,
 
,
 
,
, , ,


آسانسور بیمارستان نیز دچار مشکل بود و بیماران و حتی همراهان بیمار باید چهار طبقه بالا و پایین کنند که با توجه به شیب راه رو ها و دست اندازی هایی که در راه رو های این بیمارستان وجود دارد بیماران برای رفت و آمد دچار مشکلاتی هستند.

,
,

خراب بودن راه رو های این آسانسور این بیمارستان برای اولین بار نیست و بارها این موضوع باعث ایجاد ناراحتی هایی برای بیماران و همراهان بیمار مواجهه شده است. همراهان بیمارانی که روی تخت هستند و یا با ویلچر باید از طبقه هم کف تا طبقه چهار را از طریق راه رو ها و بدون آسانسور بیایند نیز ناراحتی های زیادی را ایجاد کرده است چرا که هم همراه بیمار باید در  مسیر طولانی و شیب دار تخت یا ویلچر را هل دهد و خود بیمار نیز دچار ناراحتی ها  گاها ایجاد صدمات بیشتری می شود.

,
, ,

به صورت مکرر اتفاق افتاده است که مخاطبان در گفت و گو با خبرنگاران از وضعیت نا مناسب این بیمارستان گله مند بودند و هنوز هم هستند.
 همراهان بیمار و خود بیماران در گفت و گو با خبرنگار صبح زاگرس از وضعیت این بیمارستان گله و شکایت داشتند و می گویند که بهداشت در بیمارستان آنگونه که باید رعایت نمی شود و حتی گاهی با کوچک ترین شکایتی با بدخلاقی و برخوردبد پرسنل بیمارستان مواجه می شویم.

,
,

رمپ های ورودی و خروجی بیمارستان نیز از دیگر مواردی بود که همراهان و بیماران حاضر در این بیمارستان از شیب آنها گلایمند بودند که وقتی از این رمپ ها تخت یا ویلچر را عبور میدهند باعث می شود بیمار خیلی اذیت شود. گفتنی است استاندار شیب رمپ های بیمارستان در حدود 5- 8 درصد است اما شیب این رمپ ها بیشتر از این را نشان می دهد.

,
, ,

 

,

در این مورد چند پرسش مطرح است:

,

آیا شکایت و نارضایتی مردم استان از بیمارستان امام سجاد یاسوج باز هم ادامه دارد.؟

,

آیا مردم استان برای جراحی های هر چند ساده به دلیل وضعیت بد برخی بیمارستانهی استان به استان های همجوار از جمله شیراز می روند.؟

,

این در حالی است که 16 مرداد ماه سال جاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در یازدهمین اجلاس مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت ایران بیان کرد : تأمین رضایت گیرندگان خدمات از اهداف مشترک علوم پزشکی و بیمه سلامت است.

,

چمن ادامه داد: قبل از اجرای طرح تحول سلامت شرایطی را داشتیم که عامه مردم چه به لحاظ کیفی و چه پرداخت از جیب شاکی بودند و بر همین اساس این امر موجب نارضایتی و نابرابری در تعرفه‌های خدمات شد.
وی با اشاره به دستاوردهای طرح تحول سلامت در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: 80 درصد بخش‌های بیمارستانی مرمت و تجهیز شدند و پرداخت از جیب مردم کاهش یافت.

,
,

چمن ارائه کیفیت خدمات مطلوب، واقعی شدن تعرفه‌ها، پرداخت از جیب مردم، رضایت بیمه‌شدگان و تجهیز بیمارستان‌ها از دیگر دستاوردهای طرح تحولات سلامت است.

,


با این وصف هنوز شاهد کمبود ها و بی توجهی هایی در بخش سلامت و بهداشت استان به خصوص بیمارستان های کهگیلویه وبویراحمد هستیم که امیدهست مسئولان با تدبیری جامع تر و برنامه ریزی صحیح تری  جهت برطرف کردن این مشکلات اقدام کنند.

,
,

هر چند نمی توان خدمات این بیمارستان  به بیماران را نیز نادیده گرفت و در طی چند سال گذشته تغییراتی در این بیمارستان ایجاد شد و بخش های مختلف آن نیز راه اندازی شد از جمله اینکه دومین سی تی اسکن این بیمارستان در اردیبهشت 95 افتتاح شد که باعث کاهش مهاجرت بیماران به استان های همجوار شد، تکمیل و تجهیز بخش ای سی یو این بیمارستان از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت است همچنین افتتاح سه بخش فوق‌تخصصی قلب بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج است که در سفر هیئت دولت به بهره برداری رسید.

, افتتاح سه بخش فوق‌تخصصی قلب بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج است که در سفر هیئت دولت به بهره برداری رسید.,

 

,

پایگاه خبری صبح زاگرس آماده دریافت پاسخ از سوی مسولان بیمارستان امام سجاد یاسوج در زمینه خرابی آسانسور و جولان حشرات موذی در این بیمارستان است.

,

انتهای پیام/

,
 
,
 
,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه