اخبار داغ

یک نماینده مجلس تشریح کرد:

جزئیات جدید از نحوه فعالیت جاسوس دستگیر شده در تیم مذاکره کننده/ عضو کمیته مالی برجام قبلا به علت فعالیت به نفع آمریکا در پرونده‌های دادگاه لاهه، بازداشت و از وزارت دفاع اخراج شده بود

جزئیات جدید از نحوه فعالیت جاسوس دستگیر شده در تیم مذاکره کننده/ عضو کمیته مالی برجام قبلا به علت فعالیت به نفع آمریکا در پرونده‌های دادگاه لاهه، بازداشت و از وزارت دفاع اخراج شده بود
نماینده مردم تبریز، ‌آذرشهر و اسکو گفت: عضو کمیته مالی برجام قبلا به علت فعالیت به نفع آمریکا در پرونده‌های دادگاه لاهه، بازداشت و از وزارت دفاع اخراج شده بود اما حال معلوم نیست به چه علتی دوباره به عضویت کمیته مالی برجام درآمده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ، محمد اسماعیل سعیدی در گفت‌وگو با آناج با اشاره به اخبار دستگیری یکی از اعضاء تیم مذاکره کننده هسته‌ای، اظهار داشت: فردی که در کمیته مالی برجام به عنوان مسئول ایفای نقش می‌کرد با MI6 و "اتاق جنگ اقتصادی آمریکا" ارتباط داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

 

,

وی افزود: PWC کمیته‌ای می‌باشد که در بین عموم به اتاق جنگ اقتصادی آمریکا مشهور است و عضو ایرانی کمیته مالی برجام در ازای ارائه مشاوره، ماهانه از این کمیته 7500 پوند حقوق دریافت می‌کرده است.

,

 

,

این نماینده مجلس دهم با بیان اینکه حضور چنین شخصی در کمیته مالی برجام به عنوان نماینده بانک مرکزی جای تامل بسیاری دارد، ابراز کرد: شواهد نشان می‌دهد فعالیت این فرد در تیم مذاکره کننده مشکوک به جاسوسی است.

,

 

,

وی یادآور شد: این شخص در اواخر دهه 70 با وزارت دفاع همکاری داشت و به عنوان نماینده ایران در دعاوی کشورمان علیه آمریکا در دادگاه لاهه حضور می‌یافت اما بعدها مسئولین وقت نظارتی متوجه شدند وی به نفع آمریکا کار می‌کند و به همین علت او را بازداشت و از کار اخراج کردند.

,

 

,

سعیدی با اعلام اینکه چگونگی حضور دوباره وی در تیم مذاکره کننده برجام تعجب‌آور است، عنوان کرد: من از وزیر اطلاعات در این‌باره سوال کردم، اگر وزارت اطلاعات به این شخص تایدیه صادر کرده است، توضیح دهد دلیل آن چه بوده و اگر از آن بی‌اطلاع بوده چرا در طول این مدت نسبت به حضور چنین فردی با آن سوابق در کمیته مالی برجام، بی‌توجهی کرده است؟

,

 

,

وی تاکید داشت: من در این رابطه از وزیر اقتصاد نیز سوال پرسیدم تا او نیز به مردم بگوید این فرد چگونه روی کار آمده است.

,

انتهای پیام/م

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه