اخبار داغ

گزارش تصویری/

فعالان اقتصاد مقاومتی

فعالان اقتصاد مقاومتی
اقتصاد مقاومتی روشی برای مقابله با تحریمها علیه یک منطقه یا کشور تحریم شده می‌باشد. در شرایطی که صادرات و واردات هیچ‌کدام برای آن کشور مجاز نمی‌باشد. معمولاً دولتهای پس از مواجهه با بحران‌های اقتصادی و تهدید به تحریم به سمت اقتصاد مقاومتی و مقاوم‌سازی نظام اقتصادی حرکت می‌کنند.
[

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اقتصاد مقاومتی روشی برای مقابله با تحریمها علیه یک منطقه یا کشور تحریم شده می‌باشد. در شرایطی که صادرات و واردات هیچ‌کدام برای آن کشور مجاز نمی‌باشد. معمولاً دولتهای پس از مواجهه با بحران‌های اقتصادی و تهدید به تحریم به سمت اقتصاد مقاومتی و مقاوم‌سازی نظام اقتصادی حرکت می‌کنند.اقتصاد مقاومتی به معنی تشخیص حوزه‌های فشار و متعاقباً تلاش برای کنترل و بی‌اثر کردن آن تاثیرها می‌باشد و در شرایط آرمانی تبدیل چنین فشارهایی به فرصت است همچنین برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی باید وابستگی‌های خارجی کاهش یابد و بر تولید داخلی کشور و تلاش برای خوداتکایی تأکید گردد. طبق نظر دولتمردان در تعریف اقتصاد مقاومتی، ضرورت مقاومت برای رد کردن فشارها و عبور از سختی‌ها برای رسیدن به نقاط مثبت ملی نیاز است.عکس های این مجموعه که مشاهده می کنید تنها بخش کوچکی از اقدام وعمل کمیته امداد امام خمینی استان اردبیل است که تنوانسته است به فرمان رهبر انقلاب جامع عمل بپوشاند کلیه افراد این مجموعه با دریافت وام خود اشتغالی توانسته اند شغل ایجاد کنند و کمک به اقتصاد خانواده خود وکشور کنند.


 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اقتصاد مقاومتی روشی برای مقابله با تحریمها علیه یک منطقه یا کشور تحریم شده می‌باشد., در شرایطی که صادرات و واردات هیچ‌کدام برای آن کشور مجاز نمی‌باشد., معمولاً دولتهای پس از مواجهه با بحران‌های اقتصادی و تهدید به تحریم به سمت اقتصاد مقاومتی و مقاوم‌سازی نظام اقتصادی حرکت می‌کنند.اقتصاد مقاومتی به معنی تشخیص حوزه‌های فشار و متعاقباً تلاش برای کنترل و بی‌اثر کردن آن تاثیرها می‌باشد و در شرایط آرمانی تبدیل چنین فشارهایی به فرصت است همچنین برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی باید وابستگی‌های خارجی کاهش یابد و بر تولید داخلی کشور و تلاش برای خوداتکایی تأکید گردد. طبق نظر دولتمردان در تعریف اقتصاد مقاومتی، ضرورت مقاومت برای رد کردن فشارها و عبور از سختی‌ها برای رسیدن به نقاط مثبت ملی نیاز است.عکس های این مجموعه که مشاهده می کنید تنها بخش کوچکی از اقدام وعمل کمیته امداد امام خمینی استان اردبیل است که تنوانسته است به فرمان رهبر انقلاب جامع عمل بپوشاند کلیه افراد این مجموعه با دریافت وام خود اشتغالی توانسته اند شغل ایجاد کنند و کمک به اقتصاد خانواده خود وکشور کنند.,
,
,
,

, , , , , , , , , , , , ]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه