اخبار داغ

فرماندار حاجی آباد عنوان کرد:

بهره برداری از 189 پروژه در دولت تدبیر در حاجی آباد/ منتقدین جانب انصاف را رعایت کنند

بهره برداری از 189 پروژه در دولت تدبیر در حاجی آباد/ منتقدین جانب انصاف را رعایت کنند
فرماندار حاجی‌آباد اظهار کرد: طی سه سال گذشته از خدمات دولت تدبیر و امید 189 پروژه با اعتباری بالغ بر 114 میلیارد تومان در بخش‌های مختلف حمل و نقل، کشاورزی و غیره به بهره‌برداری و تقدیم مردم قدرشناس حاجی آباد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیارم، حمید جهانگیری  فرماندار حاجی آباد در مراسم گرامی‌داشت هفته دولت در محل پارک دولت حاجی آباد اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی است تا دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و دولت خدمتگزار تدبیر و امید برای مردم ولایت‌مدار در سرتاسر ایران اسلامی بیان شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیارم,

 

,

فرماندار حاجی آباد گفت: با توجه به اینکه کشور طی چند سال اخیر گرفتار تحریم‌های ظالمانه دشمنان در حوزه‌های مختلف به‌ویژه در حوزه اقتصادی شد، دولت تدبیر و امید با راهنمایی‌های پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب به‌خوبی توانست از بحران‌های پیش رو گذر کند و بر مشکلات فائق آید.

,

 

,

جهانگیری در بخش دیگری از سخنانش به افتتاح پروژه‌ها در هفته دولت اشاره کرد و افزود: در هفته دولت امسال تعداد 80 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 49 میلیارد تومان که از این تعداد هفت پروژه نیز با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 500 میلیون تومان طی روزهای گذشته با حضور نماینده استاندار هرمزگان به بهره‌برداری رسید و مابقی پروژه‌ها تا پایان هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

,

 

,

وی در ادامه به خدمات دولت در شهرستان پرداخت و افزود: طی سه سال گذشته از خدمات دولت تدبیر و امید 189 پروژه با اعتباری بالغ بر 114 میلیارد تومان در بخش‌های مختلف حمل و نقل، کشاورزی و غیره به بهره‌برداری و تقدیم مردم قدرشناس حاجی آباد شد.

,

 

,

جهانگیری در ادامه با بیان اینکه در روزهای آتی خبرهای خوشی در حوزه‌های عمران و آبادانی منطقه به گوش همگان خواهد رسید افزود: همان‌گونه که مردم به دولت تدبیر و امید اعتماد کامل دارند، قطعا" مسؤولان و خادمان ملت نیز در پی مطالبات و بهبود وضعیت اقتصادی کشور هستند و در هر شرایطی پاسخگوی نیازهای مردم خواهند بود.

,

 

,

حیدری پوری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان که به عنوان سخنران مراسم بزرگداشت هفته دولت دعوت شده بود با دفاع از عملکرد دولت به انتقادهای منتقدین پاسخ گفتند .

,

 

,

رئیس سازمان جهاد کشاورزی در قسمتی از بیانات خود با تشریح دستاوردهای دولت تدبیر و امید در حوزه داخلی و خارجی با اشاره به وضعیت سال 92 از منتقدین خواست در انتقادهای خود جانب انصاف را رعایت کنند .

,

 

,

 

,

انتهای پیام/م

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه