اخبار داغ

پوتین با این خودرو 12 سیلندر چه می کند!

پوتین با این خودرو 12 سیلندر چه می کند!
مهندسان دانشگاه صنایع خودرو و موتور روسیه، موتور 12 سیلندر ویژه ای برای خودروی "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری روسیه طراحی کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهندسان دانشگاه صنایع خودرو و موتور روسیه، موتور 12 سیلندر ویژه ای برای خودروی "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری روسیه طراحی کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 پوتین با این خودرو 12 سیلندر چه می کند!
 
,
 پوتین با این خودرو 12 سیلندر چه می کند!
, پوتین با این خودرو 12 سیلندر چه می کند!,
 
,
به گزارش العالم، مهندسان و طراحان دانشگاه صنایع خودروسازی و موتورهای روسیه اعلام کردند که یک موتور چهار توربوی 12 سیلندر با حجم 6.6 لیتر را با توان 860 اسب بخار و گشتاور 1300 نیوتن بر متر برای خودروی پوتین طراحی شده است؛ همچنین گشتاور مذکور تا میزان 1000 نیوتن بر متر کاهش می یابد تا جعبه دنده اتومات 9 دنده آن که توسط همین مرکز طراحی شده است بتواند آن را تحمل نماید.
,

سیلندرموتور از آلومنیوم و با طول 935 میلیمتر، عرض 813 و ارتفاع 860 میلیمتر ساخته شده است و وزنی معادل 310 کیلوگرم دارد؛ همچنین موتور مذکور تا 350 هزار کیلومتر نیازی به انجام تعمیرات اساسی ندارد.
,
,

پروژه "کارتیج" مجموعه کاملی از مدل های مختلف خودرو از خودروهای تشریفاتی و گرانقیمت تا خودروهای خانوادگی است؛ هزینه این پروژه معادل 190.8 میلیون دلار ارزیابی شده است.
شرکت "پورش" پیشتر در طراحی موتورهای هشت سیلندر مدل های تشریفاتی خودروهای اسکورت "کارتیج" مشارکت داشته است.
,
,
,
انتهای پیام/ن
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه