اخبار داغ

رییس کل دادگستری استان قزوین:

تلاش‌های دولت برای رفع مشکلات کشور کافی نیست/ تحقق اقتصاد مقاومتی تمرکز بیشتری می‌طلبد

تلاش‌های دولت برای رفع مشکلات کشور کافی نیست/ تحقق اقتصاد مقاومتی تمرکز بیشتری می‌طلبد
رییس کل دادگستری استان قزوین با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی نقطه ثقل نظام جمهوری اسلامی است، گفت: هرچه دولت کارآمدتر و برنامه محورتر باشد قطعا مشکلات مردم کاهش پیدا خواهد کرد؛ تلاش‌های دولت برای رفع مشکلات کافی نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جمال انصاری رییس کل دادگستری استان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با شاخص، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجایی و ارزیابی عملکرد دولت یازدهم اظهار کرد: تلقی ما این است که دولت‌ها می‌توانند در آستانه زمانی ۳ ساله یا ۲ دوره‌ای بتوانند مشکلات و مسائل مردم را حل کنند لذا این دولت هم تلاش و تقلای زیادی کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: تمرکز و برنامه ریزی‌های دولت در حوزه‌های کاهش مشکلات مردم از جمله کاهش تورم، تلاش در جهت اقتصاد مقاومتی، توسعه امورات اقتصادی مردم و کاهش بیکاری تلاش خوبی بوده است اما کافی نیست.

,

رییس کل دادگستری استان قزوین در همین زمینه ادامه داد: دولت به طور یقین با کمک سایر دستگاه‌ها و قوای دیگر می‌تواند در این ماموریت‌ها توفیق داشته باشد.

,

این مسئول ابراز کرد: دولت می‌تواند در این مدت کوتاه که زمامداری امور را در دست دارد با اهتمام و تلاش هر چه بیشتر به تقویت عملکردهای خود و بهبود وضعیت جامعه بپردازد.

,

انصاری تاکید کرد: هرچه دولت کارآمدتر و برنامه محورتر باشد قطعا مشکلات مردم کاهش پیدا خواهد کرد.

,

دولت در برنامه‌های اقتصاد مقاومتی تمرکز بیشتری داشته باشد

, دولت در برنامه‌های اقتصاد مقاومتی تمرکز بیشتری داشته باشد,

رییس کل دادگستری قزوین با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی نقطه ثقل نظام جمهوری اسلامی است، اذعان داشت: دولت باید در برنامه‌های اقتصاد مقاومتی تمرکز بیشتری داشته باشد چراکه می‌تواند بسیاری از مشکلات کشور را به همین روش حل نماید.

,

وی با اشاره به تحقق نیافتن وعده ۱۰۰ روزه رییس جمهور افزود:  تمام دولت‌هایی که در نظام جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته همه در تلاش بوده‌اند که مشکلات ملت ایران را حل کنند.

,

رییس کل دادگستری استان قزوین اضافه کرد: به طور طبیعی دولت‌ها ساز و کارهایی را اتخاذ می‌کنند تا به مقاصد و برنامه‌هایی که مد نظر دارند برسند اما امکان دارد با وجود استفاده از همه ظرفیت‌ها این اهداف محقق نشود.

,

این مسئول عنوان کرد: تحقق نیافتن برخی وعده‌ها به معنای این نیست که دولت در تلاش‌های خود نتیجه‌ای نداشته است فقط توفیق و وعده مورد انتظار، محقق نشده است .

,

انصاری در پایان افزود: قطعا کاهش همه مشکلات و رفع نیازمندی‌های مردم به اهتمام چند وجهی همه دستگاه‌ها به خصوص دولت نیاز دارد.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه