اخبار داغ

«دادا» بعنوان پرفروش ترین کتاب حوزه دفاع مقدس کردستان شناخته شد

«دادا» بعنوان پرفروش ترین کتاب حوزه دفاع مقدس کردستان شناخته شد
کتاب "دادا" در نمایشگاه های کتاب حوزه دفاع مقدس کردستان، مخاطبان خود را جذب کرده و به عنوان پرفروش ترین کتاب در یادمان های دفاع مقدس کردستان شناخته می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پیشمرگ روح الله، کتاب "دادا"  شرح مبسوطی از حضور یکی از دختران کردستانی است که هنوز جوهر مدرک دیپلمش خشک نشده بود، که در اردیبهشت ماه سال 1358 با هدف امدادگری و کمک به مجروحان خودش را به پاوه می رساند، اما حوادث و اتفاقات کردستان و بعد از آن دوران دفاع مقدس این جوان را درگیر حوادث تلخ و شیرین زیادی می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیشمرگ روح الله,

 

,

عزت قیصری بر حسب شرایط زمان جنگ تحمیلی به ایفای نقش می پردازد و گاهی تن مجروحان را مداوا می کند و گاهی سلاح به کف می گیرد و در کنار رزمندگان با مصاف دشمن خونخوار می رود. شجاعت همراه با کنجکاوی این دختر کردستانی، صحنه های بدیع و بی نظیری را در زندگی اش خلق می کند.

,

 

,

دادای کردستان آنجا که لازم می بیند لباس کردی مردانه به تن می کند و در خط مقدم حاضر می شود و گاهی به کمک زنان و دختران کرد روستایی می رود و گاهی هم در کنار پزشکان جراح به عنوان تکنسین اتاق عمل به مداوای مجروحان مشغول می شود.

,

 

,

محاصره پاوه، آزادی خرمشهر، عملیات فتح المبین، بمباران 15 خرداد بانه، جبهه مریوان، بانه و سروآباد، عملیات مرصاد و ... شاهد جان فشانی و ایثار دختر غیور کردستانی است که در کنار فرماندهان شهیدی هم چون چمران، همت، کاظمی و نصرالهی به ایفای نقش می پردازد.

,

 

,

"دادا" در فرهنگ کردی کلمه ای است احترام آمیز که خطاب به خواهر بزرگتر به کار می رود. "دادا" امروز نام کتابی است که عنوان پرفروش ترین و جذاب ترین کتاب کردستان در حوزه دفاع مقدس را به خود اختصاص داده است. این کتاب در نمایشگاه های کتاب یادمان های دفاع مقدس کردستان، مخاطبان خود را جذب کرده و به عنوان پرفروش ترین کتاب در یادمان های دفاع مقدس کردستان شناخته می شود.

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه