اخبار داغ

امسال در مدرسه ها؛

قاسم سلیمانی و مدافعان حرم می آیند+تصاویر

قاسم سلیمانی و مدافعان حرم می آیند+تصاویر
یکی از تولید کننده گان استان قم برای اولین بار تصاویری از شهدای مدافع حرم که در همین چندساله و در دفاع از حریم اهل بیت(ع) به شهادت رسیده اند را بر روی لوازم التحریر چاپ و منتشر کرده است، نکته قابل توجه نیز حک شدن تصاویر شهدای فاطمیون در کنار شهدای کشور عزیزمان است که نشان از نگاه فرا ملی به مسئله شهادت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت خبری ثامن؛پیش از این با نزدیک شدن به روزهای آغاز سال تحصیلی با سرزدن به بازار لوازم التحریر صحنه های زیبایی مشاهده نمی شد تصاویر و تبلیغات های فرهنگی غرب بر روی لوازمی که قرار بود دانش آموزان در مدرسه از آن استفاده کنند به وفور به چشم می خورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سایت خبری ثامن,

اما خوشبختانه این روزها وقتی به بازار لوازم التحریر سر زدیم با وجود فراوانی لوازم التحریر خارجی ، اتفاقات خوبی نیز رخ داده بود که باید پررنگ تر شود قرار نیست از وجود لوازم التحریر با نمادهای ضد دینی انتقاد کنیم زیرا به اندازه کافی انتقاد صورت گرفته بلکه باید لوازم التحریری که به همت ناشران و تولید کننده گان دغدغه مند داخلی تولید شده است حمایت شود.

,

, ,

سالها بود جای تصاویر قهرمانان دینی از جمله شهدای انقلاب و دفاع مقدس روی جلد دفتر و کتاب دانش آموزان خالی بود که به همت برخی از تولید کننده گان داخلی ای و با وجود  تاخیر زیاد تصاویر شهدا و قهرمانان ملی و مذهبی روی لوازم التحریر حک شد.

,

امسال یکی از تولید کننده گان استان قم برای اولین بار تصاویری از شهدای مدافع حرم که در همین چندساله و در دفاع از حریم اهل بیت(ع) به شهادت رسیده اند را بر روی لوازم التحریر چاپ و منتشر کرده است، نکته قابل توجه نیز حک شدن تصاویر شهدای فاطمیون در کنار شهدای کشور عزیزمان است که نشان از نگاه فرا ملی به مسئله شهادت است.

,

معرفی الگو در زمان حاضر یکی از نکات تربیتی است که مسئولین دغدغه مند باید با تکیه بر آن تربیت دانش آموزان را بر عهده بگیرند شهدای مدافع حرم شاید نزدیکترین و قابل لمس ترین قهرمانان ملی و مذهبی باشد که بدون هیچ واسطه ای می توانند تربیت نسل حاضر ما را بر عهده بگیرند همان ها که خانواده هایشان در چند قدمی ما زندگی می کنند و فرزندانشان در کنار بقیه دانش آموزان درس می خوانند.

,

البته میزان تولید شده لوازم التحریر ایرانی و اسلامی منقش به تصاویر شهدا در برابر فراوانی لوازم التحریر غربی و ضد فرهنگی قابل مقایسه نیست، اگرمسئولین هر استان از جمله استان قم با برنامه ریزی و هماهنگی و حمایت از تولید کننده داخلی تصاویر و طرحهای مد نظر دغدغه مندان دین و فرهنگ را با ناشران به اشتراک بگذارند می توان امیدوار بود که دانش آموزانی که قرار است فردا سرنوشت این جامعه را بر عهده بگیرند در دست ترین فضاها تربیت شده اند البته این مسئله و هماهنگی اصلا کار سختی نخواهد بود.

,

قم دارای شهدای مدافع حرم زیادی است شهدای که تصاویر آنها را مردم با عشق به در و دیوار منازل و محل های کار خود نصب می کنند می تواند امسال  همراه دانش آموزان قمی در مدرسه باشد.

,

, ,

, ,

, ,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه