اخبار داغ

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس:

جنوب آذربایجان غربی، دارای ندار است/اورژانس اجتماعی باید تقویت شود

جنوب آذربایجان غربی، دارای ندار است/اورژانس اجتماعی باید تقویت شود
نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: جنوب آذربایجان غربی دارای ظرفیت های غنی و عظیم معدنی بوده و ولی متاسفانه در عین دارا بودن، ندار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر،همایون هاشمی در شورای اداری شهرستان میاندوآب در سخنانی با تاکید بر اتحاد  همدلی، اظهار کرد: همه باید به دنبال اتحاد و همدلی بوده و یکپارچگی را دنبال کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آسیب های اجتماعی در حوزه های مختلف، افزود: اورژانس اجتماعی به عنوان یک امر موثر در کاهش آسیب های اجتماعی، باید تقویت پیدا کند.

,

وی به ظرفیت ها و توانمندی های منطقه و جنوب آذربایجان غربی در زمینه های مختلف اشاره کرد و گفت: جنوب آذربایجان غربی دارای ظرفیت های غنی و عظیم معدنی بوده و ولی متاسفانه در عین دارا بودن، ندار است.

,

هاشمی با اشاره به اینکه از میاندوآب تا تکاب، حدود 300 معدن در حال بهره برداری داریم، تصریح کرد: در میان این معادن، چندین معدن طلا وجود دارد و به عبارتی دیگر 80 درصد معادن طلای کشور در این منطقه واقع شده است.

,

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: میاندوآب نیز دومین دشت حاصلخیز کشور هست ولی مردم این دیار امکان بهره برداری بهینه و مناسب برای معیشت خود را از این فرصت ندارند.

,

وی با اشاره به اینکه سهم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب از بودجه ملی کم هست، افزود: در برخی موارد نیاز به تدبیر داریم تا با جذب سرمایه گذاران توسعه متوازن سه شهر را شاهد باشیم.

,


انتهای پیام/م

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه