اخبار داغ

اقدامات کلیشه ای در هفته دولت؛

کلنگ هایی که بیهوده بر زمین زده می شوند

کلنگ هایی که بیهوده بر زمین زده می شوند
چند روز به پایان هفته دلت نمانده است و در چند روز گذشته مسئولن دولتی به تکاپو افتاده اند و با برگزاری نشست ها سعی دارند تا گزارش عملکرد یک ساله از خود ارائه دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، چند روز به پایان هفته دولت نمانده است و در چند روز گذشته مسئولن دولتی به تکاپو افتاده اند و با برگزاری نشست ها سعی دارند تا گزارش عملکرد یک ساله از خود ارائه دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

هفته دولت به مانند سایر مناسبت های دیگر رویه ای کلیشه ای به خود گرفته است و هر سال در این هفته دولتی ها به منظور پاسداشت این مناسبت هم که شده، پروژه هایی افتتاح می کنند.

,

 

,

بسیاری از این پروژه ها یا تاکنون چندین بار است که افتتاح شده و یا ارزش اعتباری چندانی ندارند و فقط برای خالی نماندن عریضه و اینکه این مناسبت را با اقدامات هر چند ظاهری هم که شده پوشش دهند.

,

 

,

با اعزام هیئت هایی به شهرستان ها و مناطقی که سالی یک بار هم مسیرشان به آنجا نمی افتد روبان های قرمز را برش می دهند و کلنگ هایی بر زمین می زنند و با دعوت از اهالی رسانه این اقدامات را به سمع و نظر مردم می رسانند.

,

 

,

دیدگاه آماری و زینتی در تعدادی از مدیران دولتی شاید بزرگترین آفت برای عملکرد آنها است که در طول سال حتی ذره ای به پیشرفت پروژه ها و چگونگی روند آنها توجه نمی کنند و فقط منتظر چنین مناسبت هایی می نشینند تا در نگاه یک دوربین و یک رسانه، آماری هر چند غیر واقعی را به عنوان عملکرد خود در یکسال ارائه دهند.

,

 

,

در هفته دولت به سر می بریم هفته ای که در دوران پسا برجام قرار گرفته است و بر اساس وعده های رئیس جمهور می باید رونق اقتصادی در جامعه حاکم شود و دولتی ها نیز از افتتاح و بهره برداری پروژه های ضروری خبر دهند؛ قضاوت وضعیت کنونی با مردم است که آیا وضع بهتری نسبت به قبل از برجام دارند یا نه...

,

 

,

هفته دولت تمام خواهد شد و تاریخ که نظاره‌گر رفتار دولت‌ها است قضاوت خواهد کرد که عملکرد دولت‌ها در پیشرفت و آبادانی چگونه بوده است.

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه