اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ایلام:

مسئولان استان ایلام حاضر به کمک به برگزاری اردوهای جهادی نیستند

مسئولان استان ایلام حاضر به کمک به برگزاری اردوهای جهادی نیستند
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام از برنامه‌ریزی این تشکل دانشجویی به کمک مسئولین دانشگاه برای استقبال از زائران اربعین حسینی یادکرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ امید سارائی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام از برنامه‌ریزی این تشکل دانشجویی به کمک مسئولین دانشگاه برای استقبال از زائران اربعین حسینی یادکرد.

وی با اشاره به اردوی جهادی در دست اقدام این تشکل دانشجویی در شهرستان ملک شاهی استان ایلام اظهار داشت: از تاریخ 9الی 19 شهریورماه اردوی جهادی دانشگاه دریکی از روستاهای محروم شهرستان ملک شاهی با اولویت عملیات عمرانی و فرهنگی برگزار می‌شود.

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛,
,
,
,
,
قصقثصثق.JPG
, قصقثصثق.JPG,

وی خاطرنشان ساخت: شهر ایلام یکی از مناطق محروم و کمتر برخوردار کشور چه ازلحاظ عمرانی و چه فرهنگی و اقتصادی است.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام با انتقاد از عدم همکاری مسئولان استان تصریح داشت: متأسفانه کم‌کاری مسئولین استان به‌شدت چشم‌گیر است. برای نمونه باوجود نامه و درخواست مساعدت از تمامی ارگان‌های و سازمان‌های ذی‌ربط برای کمک به برگزاری اردوهای جهادی و مناطق محروم هیچ‌یک از این ارگان‌ها دریغ از یک چوب‌کبریت که در محرومیت‌زدایی از روستاهای استان کمک کند.


سارائی ادامه داد: باوجوداین کم‌لطفی‌ها اما دانشجویان بسیجی و جهادگر با استفاده از امکانات شخصی و صرف هزینه از خود این دوره‌ها را برگزار می‌کنند. البته جای تشکر دارد که مسئولین دانشگاه تا حدودی به برگزاری اردوها کمک کردند.
,
,
,
,
,
,
,
,
82155214-70875467.jpg
, 82155214-70875467.jpg,


وی با اشاره به هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر اربعین حسینی اظهار داشت: بسیج دانشجویی با همکاری دیگر تشکل‌ها و دانشگاه آزاد اسلامی ستاد استقبال از زائران اربعین در استان را راه‌اندازی کرده‌اند که محل‌های برای اسکان زوار و همچنین موکب‌های برای کمک به زائران برپا خواهد شد.
 

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه