اخبار داغ

راهبرد دولت در خصوص انتخابات 96 و بگم بگم های استاندار سیستان و بلوچستان!

راهبرد دولت در خصوص انتخابات 96 و بگم بگم های استاندار سیستان و بلوچستان!
به نظر می رسد این گونه اظهار نظرها بیشتر جنبه انتخاباتی دارد و همچون قضیه کنسرت ها و مسائل مشابه سعی دارند تا ذهن مردم را تا انتخابات درگیر مسائل حاشیه ای نمایند و به نوعی با این ترفند از پاسخگویی در خصوص کمبود ها، کم کاری ها و محرومیت ها شانه خالی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مطالبه گر، ظاهرا هر چه به انتخابات 96 نزدیک تر می شویم اظهارنظر های مسئولین دولتی نیز انتخاباتی تر می شود این نکته آنچنان بروز داشته که مقام معظم رهبری در دیدار اخیر هیئت دولت در این خصوص تذکری مشفقانه دادند که به راستی اگر مسئولان کمی فکر کنند می بینند که چقدر این نصیحت خوب و کاربردی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مطالبه گر،,

البته ظاهرا دولتی ها برنامه دیگری را در پیش گرفته اند و همونطور که رییس جمهور در مراسم پزشک به نوعی این موضوع را شروع نمود در واقع مسئولین دولتی و در راس آنها جناب دکتر روحانی سعی دارند با ایجاد مسائل حاشیه ای از قبیل عدم برگزاری کنسرت در برخی شهرها و یا مسائلی همچون حضور بانوان در ورزشگاه ها و دوچرخه سواری بانوان و موضوعات این چنینی ذهن مردم را از موضوع اصلی منحرف کنند و به جای پاسخگویی در خصوص عملکرد دولت در این مدت که به عقیده اکثر کارشناسان قابل دفاع نیست سعی دارند که با راه انداختن این جنگ های زرگری در این مدت باقیمانده تا انتخابات اذهان عمومی را به سمت دیگری متوجه نمایند.

,

البته تقسیم وظایف اعضای دولت هم جالب توجه است به عنوان نمونه تذکری که جناب رییس جمهور می توانستند در خصوص قانون و برگزاری کنسرت در جلسه غیر علنی هیئت دولت بدهند در پشت تریبون و در مقابل رسانه ها بیان می کنند و جالب تر اینکه جناب وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم پاسخ رییس جمهور را در مقابل خبرنگاران می دهد !

,

و یا توییت های خانم مولاوردی در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه ها و دوچرخه سواری و ... آن هم قبل از حضور در رسانه ملی و یا دغدغه وزیر ارتباطات در سال آخر دولت در زمینه اینترنت روستاها و از این گونه مسائل که در این سال پایانی دولت قطعا از این به بعد بیشتر شاهد آن خواهیم بود.

,

حالا نکته جالب توجه این که ظاهرا در استان ها هم نمایندگان دولت تدبیر و امید به خوبی این رویه را دنبال می کنند به عنوان مثال در استان سیستان و بلوچستان پس از اینکه معاونین استاندار با اظهارات عجیب و جالب توجه خود سعی در دفاع از دولت داشتند حالا نوبت به جناب علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان رسید که با دفاع از برجام و نتایج نداشته و یا دیده نشده آن به دفاع از دولت بپردازد البته جناب استاندار دست به ابتکاری آشنا به نام« بگم بگم » زده اند.

,

به گزارش مطالبه گر به نقل از کاغذ اخبار در نشست خبری استاندار سیستان و بلوچستان با رسانه های منطقه سیستان که روز جمعه درفرمانداری زابل برگزار شد.

, مطالبه گر ,

وقتی خبرنگاری از ایشان درخصوص آخرین سفر وی به سیستان سوال کرد , استاندار بخوبی متوجه منظور خبرنگار و اینکه کمتر به سیستان سفر کرده و مردم از وی توقع داشته اندکه درایام طوفان درکنارشان باشد , شد و با بیانی گلایه آمیز گفت : که اینکه اینجا باشم دردی را دوا میکند ؟ یابهتر آن است که جهت رایزنی درخصوص منطقه آزاد ۷ بار به تهران سفر کرده ام ؟ یا بهتر آن است که نشست ملی مبارزه با ریزگردها را درتهران برگزار کرده ام ؟ بنده دراین مدت جلسات زیادی با افراد مختلف جهت موضوع منطقه آزاد داشته ام , با اقای لاریجانی دیدار داشتیم و از ایشان خواستم که مانند دوره قبل نشود که دو سوم رای برای تصویب منطقه آزاد نیاز باشد و  ایشان هم قبول کردند که طبق قانون همان نصف + یک را بپذیرند ،  این در صورتیست که این چهارمین سفرم در سال جاری به منطقه سیستان می باشد.

,

وی درخصوص رایزنی های منطقه آزاد نیز افزود: با دکتر عارف هم صحبت داشته ایم و قرار براین است که سه روز قبل از مطرح شدن طرح در صحن علنی مجلس دیداری با اعضای فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی داشته باشم و توضیحات لازم درخصوص منطقه آزاد سیستان را ارائه کنیم همینطور رایزنی با فراکسیون ولایت هم صورت گرفته است

,

کنایه استاندار به نمایندگان مجلس

, کنایه استاندار به نمایندگان مجلس,

استاندار سیستان و بلوچستان در بخشی دیگر از سخنانش کنایه ای نیز به نمایندگان مجلس زد و گفت: کسانی که در تریبون ها داد می زنند , وقتی از آنها سوال میکنیم که از جلسه کمیسیون اقتصادی چه خبر , و چه زمانی است , میگویند که خبری ندارند ! اینها بماند برای بعد که میایم و با مردم بخوبی دراین خصوص سخن خواهم گفت .

, اینها بماند برای بعد که میایم و با مردم بخوبی دراین خصوص سخن خواهم گفت ., .,

این اظهارات هاشمی در حالی است که همین آقایان همواره در خصوص «بگم بگم » دولت قبل انتقاد داشته و دارند  به راستی اگر کوتاهی از جانب هر فرد و یا گروهی صورت گرفته است باید به صورت شفاف به مردم بیان شود تا مردم از همه چیز مطلع باشند نه اینکه هر فرد،گروه و یا جریانی برای پیش بردن اهداف خود دست به سیاه نمایی بزند.

,

البته به نظر می رسد که این گونه اظهار نظرها بیشتر جنبه انتخاباتی دارد و همچون قضیه کنسرت ها و مسائل مشابه سعی دارند تا ذهن مردم را تا انتخابات درگیر مسائل حاشیه ای نمایند و به نوعی با این ترفند از پاسخگویی درخصوص کمبود ها،کم کاری ها و محرومیت ها شانه خالی کنند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه