اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در سپاه شهرستان البرز:

هنوز طعم شیرینی حل مشکلات را نچشیده‌ایم/دولت دچار دستپاچگی سیاسی نشود

هنوز طعم شیرینی حل مشکلات را نچشیده‌ایم/دولت دچار دستپاچگی سیاسی نشود
نماینده ولی‌فقیه در سپاه شهرستان البرز با اشاره به نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: دولت نباید دچار دستپاچگی سیاسی شود، زیرا بهترین تبلیغ انتخاباتی خدمت خاشعانه و خاضعانه به مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  یه نقل از ندای البرز، حجت‌الاسلام علی شجاعی‌مهر نماینده ولی‌فقیه در سپاه شهرستان البرز در مصاحبه‌ باخبرنگار ندای البرز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، به بررسی عملکرد دولت تدبیر و امید در طی سال‌های اخیر پرداخت و گفت: دولت برای حل مشکلات کشور به خارج از مرزها چشم دوخته و با وجود پرداخت هزینه‌های زیاد هنوز طعم شیرینی حل مشکلات را نچشیده‌ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای البرز, ندای البرز,

شجاعی‌مهر افزود: اقشار مختلف جامعه انتظارات متفاوتی از دولت دارند ولی بیشتر خواسته‌‌های مردم شامل تأمین نیازهای مادی، حل مشکلات اقتصادی، توجه به فرهنگ، امنیت اجتماعی و پیشگیری از ناهنجاری‌‌‌ها  است.

,

وی ادامه داد: قشر فرهیخته و نخبگان جامعه انتظار دارند تا دولت در مسیر تعالی آرمان‌های انقلاب، ترویج فرهنگ و دفاع از حقوق کشور گام برداشته و زیرساخت‌های لازم را برای آینده روشن فراهم‌ سازد.

,

نماینده ولی‌فقیه در سپاه شهرستان البرز با اشاره به اقدامات مثبت دولت در جهت رفع مشکلات اقتصادی بیان داشت: با اقدامات اخیر دولت هیجانات اقتصادی، تورم و حباب قیمت‌ها کم شد و آرامش اقتصادی به کشور بازگشته‌ است.

,

این مسؤول با اشاره به نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: دولت نباید دچار دستپاچگی سیاسی شود، زیرا بهترین تبلیغ انتخاباتی خدمت خاشعانه و خاضعانه به مردم است.

,

حجت‌الاسلام شجاعی‌مهر ضمن تأکید بر لزوم اجرای عدالت علوی درجامعه یادآور شد: باید در مسئله فیش‌های حقوقی و رانت‌خواری‌ها شفاف‌سازی شده و عدالت در جامعه برای همه به ‌طور یکسان رعایت شود.

,

وی ابرازداشت: مردم کشورمان از مردم دوران رسول خدا(ص) بهتر هستند و همواره با تحمل فشارهای هشت سال دفاع مقدس و مشکلات پس از آن، پشتیبانی و حمایت خود از نظام را ثابت کرده‌اند.

,

نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام رضا(ع) در خاتمه سخنان خود ولایت فقیه را رشته اتصال مردم کشور به اسلام و نظام دانست و اظهارداشت: همه ما وظیفه داریم تمام تلاش خود را در جهت حفظ این رشته ناگسستنی به‌کار بندیم، زیرا نظام جمهوری اسلامی ایران الگوی نجات‌بخش  دنیا است.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه