اخبار داغ

وزیر دادگستری:

آمار قاچاق بالاست/اقدامات خوبی برای مبارزه با قاچاق صورت گرفته است

آمار قاچاق بالاست/اقدامات خوبی برای مبارزه با قاچاق صورت گرفته است
وزیر دادگستری گفت: در دو سال گذشته پیشرفت خوبی در حوزه مبارزه با پدیده قاچاق کالا داشتیم که با انسجام امکانات و بسترسازی های قوی اقدامات خوبی صورت گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از  بازتاب بروجرد؛ حجت الاسلام" مصطفی پور محمدی" وزیر دادگستری در جمع خبرنگاران گفت: در دو سال گذشته پیشرفت خوبی در مبارزه با پدیده قاچاق کالا داشتیم که با انسجام امکانات و بسترسازی های قوی اقدامات خوبی صورت گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازتاب بروجرد, بازتاب بروجرد, وزیر دادگستری ,

 

,

 به گفته وی البته قاچاق کالا یک مقوله مهمی است و همچنان آمار قاچاق بالاست که در تلاشیم که آن را کاهش دهیم.

,

 

,

وی اضافه کرد: برنامه ها و اقدامات مبارزه با قاچاق اجرایی شده و هماهنگی قوا و دستگاه های دیگر در مبارزه با پدیده قاچاق کالا بهتر از قبل شده است که البته شاهد دستاوردهای خوبی هستیم و آمارها حکایت از توفقیات دارد.

,

 

,

 وی با اشاره به هفته دولت بیان کرد: بررسی مشکلات مردم در این دیدارها و افتتاح طرح ها، فرصتی برای خدمت رسانی به مردم است.

,

 

,

 حجت الاسلام پور محمدی اظهار داشت: این دیدارهای نزدیک حس واقع بینانه ای برای تصمیم گیری و پیگیری مشکلات خواهد داشت و خوشبختانه امسال هفته دولت با تحرک مدیران عالی کشور و استقبال مناسب آنها و همراهی رسانه ها در نقاط مختلف کشور بازتاب ارزنده ای داشته و آگاهی بخشی خوبی در سطح عمومی داشته است.

,

 

,

 به گفته وی امید است این همدلی ها توسعه یابد ،اعتماد سازیها به تحولات کشور و شکوفایی جامعه منجر شود چرا که همین که مردم بدانند خادمانشان در تلاش جدی برای رفع مشکلات و توسعه و پیشرفت کشور هستند باعث خرسندی آنها و دعای خیر می شود.

,

 

,

 وزیر کشور تصریح کرد:امید و حمایت نکته ارزشمندی است و این فرصت نصیب بنده شده که از نزدیک به دیدار مردم استان شهید پرور و تمدن ساز برسیم.  

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه