اخبار داغ

تحلیل؛

فرار رو به جلوی جریان تدبیر و امید با کدامین هدف؟

فرار رو به جلوی جریان تدبیر و امید با کدامین هدف؟
آنچه به نظر می رسد و باید ابهام زدایی شود این است که جریان تدبیر و امید قصد دارد با انحراف افکار عمومی از وضعیت اقتصادی کشور و احتمالا تشدید وضعیت موجود در ماههای آینده سعی در کاهش فشارها علیه خود به ویژه با نزدیکتر شدن به انتخابات ریاست جمهوری 96 را دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،در سالهای گذشته مسئولین دولتی پرده از یک سرقت بزرگ برداشتند، سرقت یک دکل نفتی !

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

دکلی که ابعاد آن کمی بزرگتر از آن است که بشود آنرا از جایش تکان داد چه رسد اینکه آنرا دزدید.

,

بعد از مدتی مانور تبلیغاتی، برخی اعلام کردند که بودجه ای که باید صرف خرید دکل نفتی میشده است گم شده یا به بیان ساده تر به سرقت رفته و اختلاس شده است و اینبار طی روزهای گذشته باز هم مسئولین در خبری جدید از گم شدن دو کشتی نفت کش  رونمایی کردند!

,

بد نیست بدانید که عرشه یک کشتی کوچک نفت کش تقریبا بالای سه هزار مترمربع  مساحت دارد و نمیتوان آن را دزدید و جایی پنهان کرد.

,

باز هم بعد از چند روز مشخص شد اصلا کشتی در کار نبوده که گم شده باشد بلکه  کسی که پول خرید کشتی را دریافت کرده آنرا بالا کشیده است و یک لیوان آب هم از رویش نوش جان کرده و  در این زمینه باید به قطع تمام مقصران ماجرا تک به تک توسط مقامات وزارت نفت شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شوند تا هرچه سریعتر اموال از دست رفته بیت المال ملت مظلوم به خزانه بازگردد.

,

اما در این میان سوالی که مطرح است چرایی بازی با کلمات جریان تدبیر و امید است؟

,

چرا اصرار و سعی در جوسازی رسانه ای در مواردی دارد که اصلا وجود خارجی ندارند؟

,

بار روانی استفاده از عنوان گم شدن کشتی و دکل و امثالهم بسیار مخرب تر از عنوان اختلاس است و با یک پمپاژ وسیع خبر در بین اذهان عمومی و تایید آن توسط مقامات رده بالا، دیگر جایی برای پیگیری جهت تایید ماجرا توسط مردم نمی ماند.

,

آنچه به نظر می رسد و باید ابهام زدایی شود این است که جریان تدبیر و امید با استفاده از این تکنیک نه تنها قصد تطهیر عملکرد خود را دارد، بلکه با انحراف افکار عمومی از وضعیت اقتصادی کشور و احتمالا تشدید وضعیت موجود در ماههای آینده سعی در کاهش فشارها علیه خود خصوصا با نزدیکتر شدن به انتخابات ریاست جمهوری96 را دارد.

,

امیر عظیمی

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه