اخبار داغ

پیشرفت آران و بیدگل در تحقق اهداف دولت الکترونیک؛

صدور پروانه‌های ساختمانی الکترونیکی می‌شود

صدور پروانه‌های ساختمانی الکترونیکی می‌شود
احمدرضا سعیدی با بیان این که دولت قصد دارد در پایان چهار سال فعالیت خود ۶۰ درصد از امور اداری را الکترونیکی کند، در تبیین وضعیت آران و بیدگل در این موضوع گفت: با توجه به وضعیت شهرستان، در آران و بیدگل قدم‌های خوبی در این زمینه برداشته شده که پرداخت الکترونیکی عوارض از آن جمله است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سخنگوی شورای شهر آران و بیدگل در گفت و گو با خطب شکن با اشاره به برگزاری دومین همایش شهر هوشمند در تهران اضافه کرد: این همایش اول و دوم شهریورماه در برج میلاد تهران برگزار شد و نمایندگانی از شهرهای سراسر کشور در آن حضور داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن,

احمدرضا سعیدی در تشریح محورهای برگزاری این همایش خاطرنشان کرد: شهر الکترونیک و شهر هوشمند دو محور اصلی این اجلاس دو روزه بود که با هدف جذب مشارکت شهروندان و بهره گیری از ایده‌های آنان در مدیریت شهری، افزایش انسجام و دانش مردم، ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندی و تقویت کسب و کارهای هوشمند برپا شده بود.

,

وی با بیان این که دولت قصد دارد در پایان چهار سال فعالیت خود ۶۰ درصد از امور اداری را الکترونیکی کند، در تبیین وضعیت آران و بیدگل در این موضوع گفت: با توجه به وضعیت شهرستان، در آران و بیدگل قدم‌های خوبی در این زمینه برداشته شده که پرداخت الکترونیکی عوارض از آن جمله است.

,

سعیدی افزود: صدور اسناد و پروانه‌های ساختمانی نیز در آینده‌ی نزدیک به صورت الکترونیکی در خواهد آمد.

,

بر اساس اعلام سخنگوی شورای شهر در حاشیه‌ی برگزاری این همایش دیدارهایی به صورت دوجانبه با مسئولان و اعضای شوراهای اسلامی شهرهای مختلف کشور برای بهره گیری از تجارب و امکانات آن‌ها در زمینه‌های مختلف صورت گرفته است.

,

احمدرضا سعیدی به همراه علی صیادیان، رئیس شورای شهر در این همایش دو روزه شرکت داشتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه