اخبار داغ

نامه‌ی سرگشاده‌ی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور تبریز به رییس دیوان محاسبات؛

با افزایش حساسیت نسبت به پرونده دانشگاه پیام‌نور، دستان ضایع کنندگان حقوق دانشجویان را از بیت‌المال قطع کنید

با افزایش حساسیت نسبت به پرونده دانشگاه پیام‌نور، دستان ضایع کنندگان حقوق دانشجویان را از بیت‌المال قطع کنید
در قسمتی از این نامه‌ی سرگشاده‌ی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور تبریز آمده است: "از آنجایی که بسیاری از دانشجویان به دلیل مشکلات مالی از تامین شهریه‌ی خود ناتوان هستند از آن مقام خواهشمندیم حساسیت خود را نسبت به این پرونده زیاد و دستان ضایع کنندگان حقوق دانشجویان را از بیت المال قطع کنید."
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از زیتون، بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور تبریز در نامه‌ای سرگشاده خطاب به رییس دیوان محاسبات کشور خواستار حساسیت و توجه بیشتر به اسناد مالی و تراکنش‌های دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیتون,

متن این نامه سرگشاده بشرح زیر است:

,

"با مردم هم‌دردی کنید که مردم احساس کنند که همان رنجی را که او می برد شما هم میبرید و نشان بدهید که عزم راسخ دارید که با این قضیّه (مفاسد اقتصادی و حقوق های نجومی) برخورد کنید و جلویش را بگیرید و اجازه ندهید" 

,

مقام معظم رهبری  03/06/95 

,

ریاست محترم دیوان محاسبات کشور 
"جناب آقای دکتر عادل آذر"
سلام علیکم 

,
,
,

با صلوات بر محمد و آل محمد و با احترام نظر به وظیفه ذاتی و انقلابی جنبش دانشجویی در رصد، مطالبه و به تصویر کشیدن حفره های فرهنگی،اجتماعی و اقتصادی، بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور تبریز مواردی را جهت استحضار، بررسی و اقدام، به استیفاد می رساند: 

,

1. بسیج دانشجویی به عنوان چشم بینا و آگاه جامعه، امانتداری مسئولین دانشگاهی در اموال عمومی و حرکت به سمت اهداف تربیتی و علمی نظام اسلامی را به صورت مستمر زیر ذره‌بین خیرخواهانه ی خود قرار داده و در مواقع ضروری برای تنویر و شفاف سازی افکار عمومی و دانشجویان اقدام می نماید. 

,

2. چندی است که دیوان محاسبات استان آذربایجان شرقی نسبت به تراکنش ها و اسناد مالی دانشگاه پیام نور استان حساس شده و طبق وظیفه ی انقلابی خود، درباره ی شائبه های مطروحه اقدام نموده است؛ لذا از آن نهاد بصیر خواهشمندیم تا با بکارگیری نظارت صحیح و دقت وافر، امانتدارانه نسبت به شفاف سازی مسائل مذکور اقدام و تعجیل نماید. 

,

3. شایعاتی مبنی بر وجود تحرکاتی در راستای استتار محتویات و اسناد پرونده ی مذکور در صحن دانشگاه ایجاد شده است، لذا از آن مقام خواهشمندیم تا با جدیت و تعجیل در نظارت و بررسی دقیق نسبت به شفاف سازی فضای موجود تلاش نماید تا در کنار حفظ آبروی افراد از تضییع بیت المال جلوگیری گردد. 

,

4. از آنجایی که بسیاری از دانشجویان به دلیل مشکلات مالی از تامین شهریه‌ی خود ناتوان هستند از آن مقام خواهشمندیم حساسیت خود را نسبت به این پرونده زیاد و دستان ضایع کنندگان حقوق دانشجویان را از بیت المال قطع کرده و هر چه سریع تر به مقام قضایی معرفی نماید. 

,

در پایان خاطر نشان می شود بسیج دانشجویی در راستای روشنگری و شفاف سازی پرونده مذکور آماده ی هرگونه همکاری با آن نهاد محترم و تمامی نهادهای قانونی ذیربط می باشد. 

,

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور تبریز

,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه