اخبار داغ

دبیر اجرایی جشنواره کباب؛

استقبال ۵۵ هزار نفر از جشنواره «کباب بناب»/ فروش ۲۵ هزار پرس کباب!

استقبال ۵۵ هزار نفر از جشنواره «کباب بناب»/ فروش ۲۵ هزار پرس کباب!
دبیر اجرایی دومین جشنواره ملی «کباب بناب» گفت: در طول سه روز برگزاری دومین جشنواره ملی «کباب بناب» بیش از ۵۵ هزار نفر از این جشنواره استقبال کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر داودی در گفتگو با انعکاس بناب اظهار داشت:در مدت برگزاری جشنواره ۲۵ هزار پرس غذا به فروش رفته که پیش‌بینی می‌شود این تعداد پس غذا به ۴۰ هزار پرس و تعداد بازدید کنندگان به مرز ۷۰ هزار نفر برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انعکاس بناب,

به گفته وی، در دومین جشنواره ملی «کباب بناب» ۲۲ کباب پز در قالب ۷ غرفه به مشتریان خدمات می‌دهند که به علت استقبال خوب مردم و عدم وجود ظرفیت خالی در غرفه تعدادی از مراجعین به کباب پزی های سطح شهر هدایت شدند.

,

دبیر اجرایی دومین جشنواره ملی «کباب بناب» با اشاره به استقبال خوب هموطنان از این جشنواره تصریح کرد: بر اساس برآوردهای به‌عمل آمده ۴۰ درصد مراجعان به محل برگزاری جشنواره هموطنان غیربومی بوده و ۶۰ درصد بقیه را همشهریان بنابی تشکیل می‌دهند.

,

داودی خاطرنشان کرد: طی سه روز برگزاری جشنواره تاکنون بیش از ۳٫۵ تن گوشت در غرفه های موجود در محل برگزاری جشنواره مصرف شده است.

,

وی تأکید کرد: به علت استقبال بیش از حد مردم احتمالاً برگزاری جشنواره یک روز دیگر تمدید شود.

,

داودی اظهار کرد: دراین جشنواره عرضه کباب سنتی بناب توسط کباب پزان برتر شهرستان با ۲۰ درصد تخفیف برای گردشگران و مسافران عرضه می‌شود.

,

سال گذشته با ثبت کباب بناب در فهرست آثار ناملموس فرهنگی اولین جشنواره کباب بناب با حضور سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افتتاح و مورد استقبال بی نظیر مردم قرار گرفت.

,

هم‌اکنون در شهرستان بناب ۲۰۰ واحد کباب پزی وجود دارد که بیش از ۶۰۰ نفر بطور مستقیم و بیش از ۵ هزار نفر بطور غیرمستقیم در این صنعت مشغول به کار هستند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه