اخبار داغ

ابوترابی در نطق میان دستور:

انصراف‌دهندگان از یارانه پشیمان هستند

انصراف‌دهندگان از یارانه پشیمان هستند
نماینده نجف‌آباد خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای رئیس‌ جمهور بسیاری از متدینان که از دریافت یارانه انصراف داده بودند، با ساخت استخر در دفتر شما و برگزاری جشن توسط همسرتان با هزینه بیت‌المال، از این کار پشیمان شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در نطق میان دستور خود در صحن علنی اظهار داشت: اولین و مهم‌ترین مانع موجود بر سر راه کسب و کار در کشور بوروکراسی اداری است، ما در سال 57 انقلاب ایدئولوژیک را انجام دادیم، اما متأسفانه انقلاب اداری انجام نشد و تا زمانی که اموراتی که در توان مردم است، از سوی دولت به مردم واگذار نشود، ظرفیت‌های کشور آزاد نمی‌شود و نمی‌توانیم در عرصه اقتصادی در جهان نقشی ایفا کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی افزود: دومین مانع بزرگ پیشرفت کشور که باید مجلس به آن ورود پیدا کند، اصلاح نظام بانکی کشور، صنایع و تولید با سودهای کلان، توان رقابت با سایر رقبای خود را ندارند و ربای قانونمند در نظام بانکی حاکم شده که بسیاری از خانواده‌ها را تا مرز طلاق رسانده و صنایع نیز به شدت متضرر شدند.

,

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس خاطرنشان کرد: سومین مانع تولید و اشتغال، بهره‌وری کم ادارات و کارخانجات و تعطیلات زیاد در کشور است که باید یک کار جهادی و فرهنگی در ایجاد فرهنگ کار و کاهش و ساماندهی تعطیلات انجام شود.

,

ابوترابی‌ بیان داشت: چهارمین مانع بزرگ پیروزی در جنگ اقتصادی است که باید مورد توجه قرار گیرد، اصلاح بودجه‌نویسی در دولت و مجلس است و یکی دیگر از موانع بزرگ کسب و کار تأمین اجتماعی فراگیر است.

,

وی ادامه داد: برقراری عدالت اجتماعی و زدودن غبار فقر و محرومیت از چهره جامعه اسلامی جزو اهداف والای نظام جمهوری اسلامی ایران است، هر چند در این زمینه تاکنون دستاوردهای مهمی حاصل شده است، اما همچنان در لایه‌های مختلف جمعیت آثاری از فقر و تنگدستی وجود دارد.

,

عضو کمیسیون قضایی مجلس خطاب به رئیس‌ جمهور تصریح کرد: آیا می‌دانید با استخر، سونا و جکوزی که شما در دفترتان با هزینه گزاف ساختید و خانم شما از پول بیت‌المال در کاخ سعدآباد جشن برگزار کرد، بسیاری از متدینان که از گرفتن یارانه انصراف داده بودند، از این کار پشیمان شدند.

,

نماینده نجف‌آباد در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه