اخبار داغ

به کمک کارشناسان اورژانس اصفهان؛

مادر باردار اصفهانی یک قل از سه قلوهایش را در منزل به دنیا آورد

مادر باردار اصفهانی یک قل از سه قلوهایش را در منزل به دنیا آورد
مادری که سه‌قلو باردار بود یکی از نوزادان خود را با کمک کارشناسان فوریت‌های پزشکی، در منزل به دنیا آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار صاحب‌نیوز، اظهار کرد: روز گذشته ساعت ۳ بامداد هفتم شهریورماه در تماسی با فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ اعلام شد که مادری باردار به‌شدت دچار درد زایمان در منزل خود واقع در منطقه خاتون‌آباد خوراسگان اصفهان شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب‌نیوز,

عابدی با اشاره به گفته‌های این مادر باردار گفت: وی که هشتمین ماه بارداری خود را پشت سر گذاشته بود، شب گذشته به مدت زیادی راه‌ رفته بود و درد زایمانش مانند دردهای قبلی بوده است.

,

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با بیان اینکه این زن ۲۷ ساله باردار که دومین تجربه زایمان خود را پشت سر می‌گذاشت، گفت: در حال حاضر سه‌قلو باردار بود که یکی از قل های خود را پیش از رسیدن واحد امدادی اورژانس، به دنیا آورده بود ولی نوزاد به‌طور کامل از رحم مادر خارج نشده بود.

,

وی با اشاره به زمانی که تکنسین‌های اورژانس بالای سر مادر باردار رسیده بودند، اظهار کرد: تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی بلافاصله پس از حضور بر بالین زن جوان نسبت به خارج کردن کامل نوزاد و انجام مراحل درمانی اولیه شامل بریدن بند ناف، خشک‌کردن، باز کردن راه هوایی، گرم کردن، اکسیژن درمانی و تمیز کردن نوزاد اقدام و سپس او و فرزند متولدشده‌اش را به بیمارستان امین اصفهان منتقل کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه