اخبار داغ

رییس دانشگاه تبریز مطرح کرد:

به مرحله‌ی تعویض نفت با غذا می‌رسیدیم که برجام این بحران را حل کرد/ دولت نرخ تورم را از 45 درصد به 9 درصد رساند

به مرحله‌ی تعویض نفت با غذا می‌رسیدیم که برجام این بحران را حل کرد/ دولت نرخ تورم را از 45 درصد به 9 درصد رساند
محمدرضا پورمحمدی گفت: دولت و نظام توانست با دیپلماسی عالی، برجام را به نتیجه برساند، و بر همین اساس برجام کشور را از بحران شدیدی نجات داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زیتون، محمدرضا پورمحمدی در آیین بزرگداشت هفته دولت و تجلیل از کارمندان نمونه این دانشگاه با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دولت و روزکارمند، گفت: هفته دولت و روز کارمند، فرصتی مغتنم برای تجلیل از کسانی است که با همدلی، همفکری و تلاش در ارتقاء جایگاه دانشگاه می کوشند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیتون,

وی اضافه کرد: این هفته زمان تجلی همدلی میان دولت و ملت بوده و نیز فرصت مناسبی برای ارج نهادن به خدمات دولت و دولتمردان است؛ اما گاها دیده می شود که عده‌ی قلیلی به سیاه نمایی و تخریب چهره دولت تدبیر و امید می زنند که البته کار منصفانه ای نبوده و همه ما شاهد هستیم که در سه سال اخیر، اقدامات بسیار خوبی توسط دولت دکتر روحانی انجام گرفته است.

,

رییس دانشگاه تبریز با تأکید بر اینکه کشورمان تحت تحریم های ناجوانمردانه اقتصادی و سیاسی قرار گرفته بود؛ ولی دولت و نظام توانست با دیپلماسی خوب برجام را به نتیجه برساند، تصریج کرد: برجام کشور را از بحران شدیدی نجات داد؛ به عنوان مثال، صادرات نفتی ایران به حدأقل رسیده بود و قرار بود هر سال 20 درصد از این مقدار هم کم شود که به مرحله تعویض نفت با غدا و دارو برسد اما برجام این مشکل را حل کرد؛ ضمن آنکه دولت توانست نرخ تورم را از 45 درصد به کمتر از 9 درصد برساند.

,

پور محمدی در ادامه با اشاره به رشد علمی دانشگاه تبریز؛ اذعان داشت: در سال های اخیر کشور از منظر رشد علمی و پژوهشی پیشرفت های قابل توجهی داشته است که در امتداد آن، دانشگاه تبریز نیز به موفقیت های قابل توجهی دست یافته است. همچنان‌ که اخیرا در بین دانشگاه های سطح یک و برتر کشور قرار گرفتیم و رتبه ما در بین دانشگاه‌های جامعه از ششم به جایگاه پنجم رسید. ضمن آنکه در بین 13 دانشگاه تاثیر گزار کشور که در رتبه بندی تامسون رویتر، جایگاه چهار را داریم که همه اینها، تنها بخشی از افتخارات علمی و پژوهشی دانشگاه تبریز است.

,

رییس دانشگاه تبریز همچنین در خصوص کارمندان دانشگاه تبریز گفت: زمانی، معیار پیشرفت و سواد، خواندن و نوشتن بود؛ در سال 2000 این معیار به pcاختصاص یافت، اما امروزه مهم ترین معیار و شاخص پیشرفت هر جامعه ای، آشنایی آن جوامع به تکلیف خودشان است که بحمدالله کارمندان دانشگاه تبریز به حقوق و تکالیف شان آگاه هستند و مسئولین دانشگاه تبریز نیز تمام تلاش خود را در جهت رفاه کارمندان به کار می گیرد.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه